חוות דעת על נקודת חן בעזוז
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מוטי ש.
10.01.20175- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
יעל ד.
30.12.20161.7- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
סופש בעזוז
מה אהבתי?
הנוף
מה פחות אהבתי?
ארוחת ערב דלה, לא שווה את הסכום המופרז.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
נעמה ס.
25.12.20165- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
כשהמדבר ושתי נשמות מדהימות נפגשו יחד נולדה נקודת חן
מה אהבתי?
החוויה שמשלבת ביו עכשוויות ופינוק לבין ראשוניות וניתוק משגרת היום. הנוף הקסום האנרגיות שמאפשרות לך להכנס לתוך עצמך ולמצוא מרחב נשימה חדש. המיוחד בכל פינה. לאן שהעין מסתכלת יש הפתעה מדליקה.
מה פחות אהבתי?
פתרון לארוחו. ארוחות בוקר צהרים וערב היה הופך את החוויה למושלמת מכל הבחינות.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
שדמית ר.
23.11.20165- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מיוחד ושליו
מה אהבתי?
שקט
מה פחות אהבתי?
מטבח מרכזי
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
דורון ג.
29.10.20165- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
המקום הנכון לצפרים באזור ניצנה
מה אהבתי?
בילינו לילה בצימר היפהפה הזה במסגרת טיול צפרות בנגב ומאוד התרשמנו: - מהעיצוב הצבעוני והמקורי, שמתחיל בכניסה וממשיך לאורך כל הדרך לחדרים הנוחים והחמים, - מהיחס החביב והמסביר פנים של אלה ואלי שבאמת אוהבים את המקום שלהם, - מהמסעדה הצמחונית/טבעונית הטעימה שהייתה גילוי מדהים לצמחוני כמוני בנגב... - ומהנוף המדהים (אבל זה כבר לא תלוי בהם, למעט העובדה שבכלל הגיעו לגור שם...). המון תודה, ומקווה לחזור לשם ליותר ימים לראות את החוברות סוף סוף (את הקטות הצלחנו לראות).
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו דברים שדורשים שיפור.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

נקודת חן בעזוז
שלום חברים, לקבל חוות דעת שלילית זה תמיד עניין לא נעים, ואצלנו זה מקבל התייחסות רצינית. ארוחת הערב אצלנו מוגשת ביום שישי בערב, עם קבלת שבת מגישים כוסית מיץ רימונים סחוטרי מחוזק בוודקה איכותית, עושים לחיים. אז מגישים מרק כתום סמיך, לחם הבית ומטבלים צבעוניים טריים, סלט ירקות מתובל, שני תבשילי קדירה ואורז בסמטי ולקינוח תה ריחני ועוגת טחינה נימוחה. הכל מוגש בשירות מלא אל השולחן ובכמויות של אכול כפי יכולתך. המחיר לאדם הוא 95ש"ח, נמוך בכ20% מהשוק באיזור ונמוך בהרבה מארוחות דומות במרכז. צר לי לשמוע שהאורחים הרגישו לא מסופקים. אשמח להציע להם ארוחה מתקנת.