facebook instagram tiktok linkedin

טיול בפארק קצרין העתיקה

חיפוש חדש לפי אזור

סינון לפי אזור

נקה

בחר אזור

+ -
רמת הגולן
writer כתיבה וצילום: מערכת האתר
נסיעה ברכב וביקור באתרים מיוחדים כגון גשר בנות יעקב, פארק קצרין העתיקה ועוד..
דרגת קושי:קל עונה מומלצת:כל העונות משך טיול:עד חצי יום
מסלולים בשביל ישראל טיולים למשפחה טיולים לילדים

גשר בנות יעקב (1) חוצה את הירדן בציר התנועה העיקרי המוליך אל הגולן. מראה הירדן הזורם מתחת לגשר - מרהיב עין. על פי מסורת מקומית, זהו המקום שבו בישרו בני יעקב אבינו לאביהם על כך שבנו יוסף נטרף.

כקילומטר וחצי מצפון לגשר שוכן אתר רפטינג נהר הירדן (2), שממנו אפשר לצאת לשיט שליו או לשיט הרפתקאות בירדן. שלושה קילומטרים מן הגשר, ממול למזנון, מתנוסס מצפה גדות (3). עד למלחמת ששת הימים שכן פה המוצב הסורי מורתפע ("הנישא"). תעלות המוצב והבונקרים מוליכים אל נקודת התצפית, שממנה נראים נופי עמק החולה והרי הגליל העליון.

שני קילומטרים הלאה משם שוכן המבנה החרב של "בית המכס" (4) כאן עבר קו הגבול בין תחומי המנדט הבריטי ומנדט הצרפתי. במלחמת העצמאות שימש המקום בסיס לכוחות הסוריים. מכאן קצרה הדרך לקצרין, בירת הגולן, המספקת לנו שפע של אתרים מרתקים. באזור התעשייה של קצרין (5) נוכל להתרענן בביקור במרכז המבקרים של "מי עדן", המספקים מים מינרליים באיכות גבוהה. מומלץ לבקר גם ביקבי גולן המפורסמים. הביקור ביקב כולל גם טעימת יין.

אין להחמיץ את הביקור בפארק קצרין העתיקה (6), הממוקם כקילומטר אחד ממזרח לעיר. כאן שוחזר כפר יהודי מתקופת התלמוד, שבו אפשר לחוש את דופק החיים של הכפר, כפי שהיה בימי קדם. כרטיס הכניסה לפארק קצרין העתיקה מאפשר ביקור במוזיאון לעתיקות הגולן שבקצרין. לסיום, כדאי לשוטט מעט ברחובות קצרין של ימינו ולהתרשם מבירת הגולן.

צימרים באזור

אולי תרצו ללון באזור
קארמה בגולן קארמה בגולן
חופשה מושלמת עם בריכה מחוממת ומקורה! חד נס 053-9425784
דבש בגולן דבש בגולן
בקתות עץ כפריות מול נופש מרהיב! מעלה גמלא 053-7102494
בקתות קסם בלבן בקתות קסם בלבן
בקתות עץ מפנקות עם בריכה פרטית לכל בקתה וסוויטה מרווחת אניעם 053-6114197
יורט ירדן יורט ירדן
חופשה נעימה ביורט נקי ומאובזר קדמת צבי 053-4269324
הצטרפו לקבוצת
ה-WhatsApp שלנו
למבצעים
שאסור לפספס