חוות דעת על בית האומנים צפת
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מוטי נ.
24.01.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
שמחה ו.
09.01.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
3 לילות בבית האומנים
מה אהבתי?
אנחנו הגענו לסוף שבוע, המקום היה מושלם, נקי, מרווח, נוף מדהים במרכז העיר קרוב לכל בתי הכנסת באיזור. יחידת פרנקל מפנקת ומרווחת ונקייה. תודה, פשוט מושלם. ממליצים בחום. שמחה ומיכאל
מה פחות אהבתי?
לא נמצאו חסרונות
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
גליה נ.
29.12.20195- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חגגנו ראש חודש ויום הולדת
מה אהבתי?
רויטל היקרה. אני רוצה להודות לך בשמי ובשם חברינו שהתלוו אלינו בראש חודש טבת לחגוג יום הולדת לבעלי יוחנן. לקחנו את כל מתחם הסוויטות. מתחם הסוויטות מקסים,יפהיפיה,נקי ומטופח בלוקשיין מרכזי. נהננו מכל רגע עיקר החגיגות התרכזו אצלנו בקסטל. יחידה מרווחת ויפהפייה, מעין גן עדן קסום... אין לי ספק שנחזור שוב. תודה לך רויטל על היחס החם והרצון לספק את צרכינו. זכינו להכירך הותרת לנו רצון לחזור עם הילדים. ממליצה בחום לכל אדם לא לוותר על התענוג שנקרא בית האומנים תודה רבה. גליה ויוחנן נגה בשם המשפחות; אלבז,לוי,ארגוואן,בן-חמו.
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו חסרונות
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
Eyal B.
13.12.20195- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
סופשבוע בבית האומנים
מה אהבתי?
תודה רבה על הארוח. יפה, מושקע בצורה מדהימה. היינו ההורים והילדים, אהבנו את המקום ואת ההשקעה בפרטים. ביקשנו שולחן וכסאות, הכול היה מוכן
מה פחות אהבתי?
לא היו חסרונות למקום
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
פטרישה ב.
01.10.20195- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה נהדרת
מה אהבתי?
בית האומנים בעיר העתיקה והיפייפיה, בליבה של העיר העתיקה מסוגנן ומעוצבב,מטופח היטב נהניתי מהשקט, מהריח של עצי התאנה בגינה ליד חדר 30 מטר שלי עם כל הדרוש לעצמי. פלוס 4 דקות למיקום מרכז הקבלה! ליד כל האמנים, שופינג, טיולי היסטוריה .. אחרי הטיול בסמטאות,זמן הג''קוזי להירגע ולחשוב מקום מעורר השראה, אחזור בשנה הבאה.
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו חסרונות
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
