חוות דעת על אביליז-AviLiz
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אנה ק.
22.10.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אנה ק.
22.10.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
פשוט מדהים
מה אהבתי?
נקי, מסודר, נוף מהמם, שקט, קרוב לכינרת ופארקים רבים.
מה פחות אהבתי?
אהבנו הכל
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אוריאן כ.
07.10.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מארח מקסים צימר נקי וכייפי בהחלט נחזור שוב!!
מה אהבתי?
נקי ומסודר ,לא היה חסר לנו כלום !! מארח מקסים ממש ומקום מאוד נעים לשהייה ושינה .
מה פחות אהבתי?
הדבר היחיד שהיה חסר זה האופציה לחימום אוכל
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אוריאן כ.
07.10.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
כיף ברמות!!! נקי ומסודר נעים לשהייה ❤️
מה אהבתי?
מאוד נקי וסטרילי הכל נראה חדש , משקיף לנוף מהמם של הכינרת , גם במרפסת לא היה חרקים או ברחשים שבדרך כלל יש בצימרים בצפון, יש נטפליקס שני מזגנים מים חמים זורמים תמיד , פינקו אותנו גם בקצת נישנושים שתיה קלה וחלב במקרר , הבעלים מקסימים קיבל אותנו ברגע האחרון עם אירוח נדיב מלא טוב לב!!! בהחלט נחזור שוב!!
מה פחות אהבתי?
הדבר היחיד שהיה חסר לנו זה אמצעים לחימום אוכל, במקום יש פלטה לחימום , מיקרוגל, קומקום, כלי אוכל ומכונת קפה אך אין טוסטר או תנור או כריים או אפשרות להבעיר אש, אבל הסתדרנו כי אכלנו בחוץ בעיקר, בכל מקרה היה נחמד יותר אם היה .
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים,מקום למסיבת רווקים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
israel g.
05.09.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אין מילים על המקום הנפלא הזה ממש גן עדן במציאות זה יותר יפה בהתמונות. הבעל המקום נותן שירות מכל הלב ומעל ומעבר לצימר רגיל נוף מקסים מאוד מומלץ
מה אהבתי?
המקום בשטח הוא יותר גדול מציר רגיל והמחיר הוא פחות מרגיל מאוד נקי ויפה והשירות של המקום מאוד מפנק המקרר היה מלא מכל מיני פינוקים גם המטבח... לקחנו ל3 ימים ומחמת איזה סיבה אחרי שהיינו שם 2 ימים ברגע אחרון בטלנו את היום שלישי והוא לפנים משירת הדין החזיר את הכסף.
מה פחות אהבתי?
פשוט אין
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
