חוות דעת על עיינות ספיר
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אריה מ.
13.04.20185- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
שרון ש.
06.04.20185- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
סופ"ש כזה הרבה זמן לא היה לי ולאישתי והכל בזכות צימר עיינות ספיר .תודה על אירוח מושלם . מקום מדהים ומיוחד.
מה אהבתי?
סוויטה גדולה ,ניקיון ברמה גבוה , ארוחת בוקר מפנקת וטעימה(הרגשתי בבית) .תודה קובי !
מה פחות אהבתי?
פשוט אין
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
מור ב.
30.03.20185- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מומלץ בחום!!!
מה אהבתי?
חוויה כזאת אני ממליץ לכל אחד שרוצה לשכוח מהצרות שלו... מקום מדהים ,נוף מרגיע ומדהים,יחס אישי ,ממליץ ממליץ!!!
מה פחות אהבתי?
אין
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ניר א.
23.03.20185- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
איזה מקוםםם מ-ו-ש-ל-ם!!! מי היה מאמין שמקום כזה נמצא בירושלים .
מה אהבתי?
סוויטה ענקית ומושקעת , בריכה מדהימה , נוף מדהים יחס מדהים בצד הבעלים קובי תודה רבהה
מה פחות אהבתי?
אין
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
דני פ.
08.03.20182.9- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לא שווה את הכסף
מה אהבתי?
מקום מהמם, חדר גדול. יש מכונת אספרסו ללא קפסולות (היו כמה ללא מבחר)
מה פחות אהבתי?
מגבת היתה קרועה, ג'קוזי לא מתחמם, אין סבון במקלחות. הובטח סידור יום הולדת לאישתי, ברגע אחרון הוא מודיע שלא יספיק. ארוחת בוקר על הפנים- ב-200₪. במסעדה על ארוחה כזאת הייתי משלם 80 בקושי.
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

עיינות ספיר
דני שלום, חשוב לנו שחווית הנופש של אורחינו תהיה מהנה ומרגיעה ולכן מצער אותנו לשמוע שכך אתה מרגיש. ארוחות הבוקר שלנו עשירות וטריות אך עם זאת אנחנו תמיד שמחים לקבל ביקורת, להתייעל ולהשתפר. לגבי סידור יום ההולדת – אנחנו אכן מספקים שירות של קישוטים לאירועים משמחים וזה שירות שניתן בהודעה מראש ובתוספת תשלום – דבר שלא סוכם איתך בעת ההזמנה. בכל זאת, התחשבנו ופינקנו אתכם לכבוד המאורע בחלוקים, שמפניה וצלחת פירות. יותר מזה, כאשר שאלנו איך היה בסוף הנופש לא ציינת את הדברים הללו. נשוב ונאמר כי ניקח לתשומת ליבנו כל הערה והארה ונשמח לארח אתכם שוב.