חוות דעת על סוויטות הר וים
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
איריס מ.
31.12.20235- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
מירב ר.
21.12.20235- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מהמם,חוויה נהדרת
מה אהבתי?
מקום יפה ,נקי מעוצב,יחס נפלא של בעלי המקום.מרוהט קומפלט .חוויה נהדרת
מה פחות אהבתי?
אין מקום יפה
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מקום למסיבת רווקים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אור וליטל ס.
19.10.20235- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חופשה מהנה במקום רגוע ויפה
מה אהבתי?
מיקום -הקירבה לים המלח ולחוף ים. הכל חדש ויפה בצימר. נקי. מאובזר בכל מה שצריך. שקט
מה פחות אהבתי?
הייתי שמחה לבריכת שחיה
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
