חוות דעת על אהבתיה
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
טל ב.
03.03.20185- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
צילה ס.
10.11.20175- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מאוד נהננו!!
מה אהבתי?
הצימר היה מרווח, נקי מאוד,שירות מעולה מצד המארחים משה והוריו,יחס אדיב מאוד,נהננו מאוד מהשהות שלנו שם
מה פחות אהבתי?
אין חסרונות.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אורי ב.
12.05.20165- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
כייף גדול לכל המשפחה!!!
מה אהבתי?
האירוח של משה והוריו היה ממש נעים. הרגשנו שכל בקשותינו מולאו ואפילו מעבר לכך. היחידה עצמה (היחידה עם הגלריה למשפחות) הייתה נקייה, מרווחת, מאובזרת (שלוש טלויזיות!!!) ונעימה, החצר פרטית וגדולה, וגולת הכותרת היא בריכת הזרמים והג''קוזי הצמוד אליה, שם הילדים נהנו ולא רצו לעזוב. ללא ספק נחזור בעתיד!!!
מה פחות אהבתי?
לא צריך לשפר כלום, רק לשמור על הסטנדרט הגבוה
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
חן א.
20.12.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מדהים!!
מה אהבתי?
למשה היקר, מודים מאוד על הארוח המפנק! הרגשנו כל כך את ההשקעה והרצון שבאמת נהנה. המקום היה כל כך נקי,עם ריח כל כך נעים,מסודר,פרטיות מקסימלית,נשנושים נחמדים. בקבלת הפנים הנעימה,במחיר הטוב,בגמישות עם הכניסה והיציאה מהצימר. באמת אהבתיה!:) על זה נאמר: דברים היוצאים מן הלב-נכנסים אל הלב!! שבורא עולם יברך ויהיה איתכם בכל אשר תעשו! תודה רבה רבה חן ורועי אושרי
מה פחות אהבתי?
לא היה שום חסרון:)
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
שושי ואיציק נ.
06.09.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מדהים ומושלם מכל הבחינות!! גם לדתיים...
מה אהבתי?
אומנם עבר כבר זמן מאז שהתארחנו, אבל הטעם המתוק טרם דעך... הגענו לצימר עם שני ילדינו ועל אף שאנו יוצאים לא מעט, היתה לנו הפעם חוויה בלתי נשכחת!!! המקום מאורגן באופן יוצא מן הכלל. חשבו על כל פרט. יש כל מה שרק תחלמו! הכל מאובזר באופן מושלם, הבריכות נקייות ונעימות, הצימר עצמו נוצץ ויפהיפה. גולת הכותרת זה משה, שהיחס שלו הוא משהו שלא מוצאים בכל יום. איזה נעימות, איזו איכפתיות! הוא יעשה הכל שאורחיו יצאו מבסוטים. המקום מתאים מאד גם לדתיים, הוא אירגן לנו כיבוד כשר למהדרין(!) עמנ שלא נרגיש דפוק שאיננו יכולים להנות מהפינוקים שלו..... מאחלת להם את כל הטוב ושימשיכו להצליח תמיד!
מה פחות אהבתי?
אין חסרונות.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
