הגענו בהתראה של חצי שעה, ממש במקרה כי זכרנו את שם המקום. חוץ מקבלת הפנים הנעימה והחביבה וצימר מוכן עם נרות ופרחים שנקטפו זה עתה, הצימר מקסים ומושקע, הכל בטוב טעם. מיטה נוחה ומרווחת, שמיכה כייפית וכריות נוחות(תודו שזה חשוב!) כסא נדנדה ליד האח הבוער, מטבחון מאובזר, ג'אקוזי ענק-שבמחוזותינו אולי יקראו
לו בריכה...תמונות יפות, חפצים מעניינים, פירות טריים ושוקולד, ועוד....
הרגשה של בית מהרגע הראשון. לא רצינו לעזוב. אה וכמעט שחכתי ארוחת בוקר נהדרת! מומלץ בחום!