חוות דעת על טוסקנה ביהודה
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מירב .
30.12.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
יאיר .
10.12.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה מדהימה
מה אהבתי?
המקום מושקע בטירוף! ומדהים בהתאם הכל פשוט יפיפה. רואים שמי שבנה את הצימר חשב על כל פרט ופרט להנאה מושלמת. אנחנו נחזור לשם בלי לחשוב פעמיים מומלץ בחום!
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אנה נ.
01.11.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מאוד מאוד ממליצים
מה אהבתי?
פרטיות מוחלטת. יופי מדהים. כל פינה מעוצבת. שירות מכל הלב. קובי, תודה שסחבת לנו את העגלה עם כל הדברים במדרגות, בלי שביקשנו ממך. הצימר פשוט מושלם. אין דברים כאלה. אנה ועקיבא ממודיעין עילית
מה פחות אהבתי?
כדאי שהכיבוד יהיה בהשגחת הבד"ץ לאורחים חרדיים. אבל זה ממש לא הפריע לנו ליהנות בצימר. הצימר שלך פשוט מושלם. (אני לא זוכרת את תאריך האירוח המדויק)
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
חן ז.
24.09.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מהמם עם נוף מושלם ושירות מדהים
מה אהבתי?
התארגנתי שם לחתונה שלי עם המלוות שעשו איפור ושיער. בעל הצימר דאג לי לכל מה שהייתי צריכה. הנוף היה מושלם לצילומים הראשונים ובכלל הצימר מושקע עד לפרטים הכי הכי קטנים. באמת שהיה מושלם וממליצה לכל המתחתנים באזור ובכלל לבוא ולהינות מהאוירה המושלמת
מה פחות אהבתי?
לא הייתי משנה כלום
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
חנה מ.
02.09.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקסים מקסים מקסים
מה אהבתי?
היינו אני ובעלי לילה אחד בצימר והרגשנו במילה אחת פ-ס-פ-ו-ס!! היינו צריכים לקחת שני לילות!! המקום שקט ונקי, עיצוב כפרי ביתי ברמות שלא חשבתם! בעל המקום חשב על כל פינה שתהיה מיוחדת בעיצובה. הזקוזי נקי (ונראה הרבה יותר יפה במציאות כמו כל השאר..), הברכה הרבה יותר גדולה כמדומני ממה שנראה בתמונות. בעל הצימר מפנק בדברים הכי טובים ויקרים ממפיצי ריח, תכשירי רחצה ועד לקינוחים הקטנים...גם הצימר עצמו מאובזר בכל הדברים שלא חשבתם לקחת/ שחכתם.. בלילה היחידה נראית יפה עוד יותר!! מוארת (עם אפשרות לשנותה לאוירה רומנטית יותר) ובייחוד אחד הדברים החשובים ביותר לטעמי בצימר הוא התייחסותו של בעל הצימר! קובי הוא אדם טוב שנענה במהירות לכל בקשה/ שאלה שלנו במהירות הבזק! בקיצור שוה שוה שוה!!!
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
