חוות דעת על צימרים בנחת
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
יעל ג.
09.06.20231- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אורית ב.
05.04.20235- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ליל סדר משפחתי מורחב שהיה מושלם. מומלץ בחום.
מה אהבתי?
התארחנו ב "נחת בנחם" בליל הסדר תשפ"ג, 4 משפחות, 18 איש, בהרכב שונה של כל משפחה. תודה ענקית לרחמים בעל המתחם על השירות המעולה. במתחם יש יחידות שונות שזה היה מצוין עבורנו (זוגות/ זוגות צעירים ללא ילדים/ זוגות עם ילדים). החדרים נקיים ונוחים. גם חדרי הרחצה בהם טובים מאוד. חדר אוכל גדול ומאובזר בכל הנדרש לארוחה משפחתית. קיבלנו גם מוצרים לשתייה חמה כשרים לפסח. בנוסף... בכל יחידה חיכה לנו יין. איזו הפתעה נעימה. אל מול הנוף, חצר גדולה עם פינות ישיבה ובריכה מחוממת. בוילה הגדולה, סלון רחב ידיים, שם החברה הצעירים שיחקו ודיברו אחרי ליל הסדר, בלי להפריע למבוגרים. היה לנו אירוח מושלם!
מה פחות אהבתי?
הכל נהדר.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
סמדר ה.
12.05.20225- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מתחם נעים לכל המשפחה המורחבת
מה אהבתי?
יחידות נפרדות לכל משפחה, חדר אוכל גדול וממוזג, בריכה מגודרת ונעולה, מתחם נקי, בעל המקום קשוב ומעניק יחס טוב ונעים, מיקום במרכז הארץ
מה פחות אהבתי?
הבריכה לא גדולה
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
טלי ר.
10.12.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מדהים
מה אהבתי?
המקום מדהים עם בריכה מחוממת ומרווחת, הצימר מרווח ומאובזר בכל מה שצריך לחופשה מושלמת. בעל הצימר קיבל אותנו בחיוך ועזר לנו בכל מה שביקשנו. הנוף והמיקום טובים מאוד. בדיוק כמו בתמונות
מה פחות אהבתי?
אין, מקום מדהים
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ענבר .
09.12.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה מדהימה
מה אהבתי?
השקט, הגקוזי, הבריכה והיחס של רחמים המקסים. בטוח נחזור שוב.
מה פחות אהבתי?
אין כלום
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
