חוות דעת על צימר אפ Zimmer Up
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ג'נט ל.
13.08.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
רונית ח.
05.08.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חווית אירוח בגושרים
מה אהבתי?
צימר מאוד נוח היינו 2 משפחות הילדים נהנהו משינה משותפת , חדרים להורים , מזגנים בכל היחידה , היחידה מאוד מאובזרת בכל הציוד הנדרש (כלי מטבח וכל מה שצריך) בעלת הצימר דבורה מאוד אדיבה ומארחת טובה , נהנו מאוד מאוד עם הילדים,הצימר במרחק הליכה קצר מהמלון כך שנהנו גם משירותי המלון בריכה ,ספא,ופעילות תרבותית בערב שבת
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
טטיאנה א.
02.08.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
החופשה המוצלחת
מה אהבתי?
יחידת דיור מרווחת עם מזגנים בכל חדר. מקום שקט ,אווירה ביתית. לא חסר אף כלי במטבח. הקיבוץ נמצא קרוב להרבה שמורות טבע עם מפלי מים, יש קטיף עצמי נהדר בשעל - 20 דקות נסיעה. יחס מעולה של בעלת הצימר. נהננו מאוד למרות החום הכבד. תודה!
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ויקי ב.
24.07.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מהנה מאוד
מה אהבתי?
יחידת דיור מרווחת עם שני חדרים ומטבח, יציאה לחצר. ביחידה מטבח מאובזר בכלי מטבח, מקרר, פלטה, טוסטר וקומקום. במרחק הליכה של 2 דקות ישנה מכולת מאוד מגוונת שניתן לרכוש בה מצרכים. בערב אפשר לצאת למדשאה הצמודה ליחידה ואפילו לעשות על האש במזג האוויר המתאים. בערב אפשר להגיע למלון במרחק הליכה של מספר דקות כדי להשתתף בפעילויות של המלון שגם הן מהנות מאוד. דבורה המארחת מאוד חביבה ונעימה, תמיד מוכנה לסייע סמה שיכולה. הקיבוץ קרוב מאוד לאטרקציות באיזור כמו: קייקים, מוזיאון שוקולד וכדומה. נהנינו מאוד, מתאים מאוד למשפחות עם ילדים או אפילו כמה זוגות.
מה פחות אהבתי?
אין חסרונות
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
יפית צ.
07.04.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
פשוט נפלא!!!
מה אהבתי?
הדירה מרווחת, מסודרת , מאובזרת ונקיה!!! החצר גדולה , יש פרטיות. אפשר לטייל באזור יש הרבה מה לראות ולעשות... בעלי הדירה נחמדים ונעימים. בהחלט נחזור שוב ונמליץ בחום לחברנו.
מה פחות אהבתי?
לא הרגשנו בשום חיסרון
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
