חוות דעת על נקודת חן בעזוז
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
עדה ד.
26.03.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
עקיבא ש.
20.03.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה מדברית וקולינרית
מה אהבתי?
השקט הנופים השקיעה, הבקתות העשויות ידי אלה ואלי בטוב טעם ועונות על כל צורך....וטיפ: תאכלו ארוחת שישי בערב במסעדה..לא תתחרטו. ומעל הכל: אלה ואלי בעלי המקום....להתאהב בהם ממבט ראשון
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
איתן ז.
05.02.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום חם ונפלא
מה אהבתי?
החדרים נהדרים וייחודיים. פינת הקפה המשותפת והחצר הפנימית מזמינים אינטראקציה בין האורחים. פגשנו בכמה מהם והם הוסיפו המון לחוויה האישית. אלה ואלי מארחים נפלאים הדואגים לכל. ארוחת הבוקר מוגשת בהרבה אהבה ובשפע. תודה לכם. נתראה בקרוב שוב
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים,מקום למסיבת רווקים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
מעין וטל צ.
05.12.20145- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נקודת חן אמיתית במדבר
מה אהבתי?
רוגע אינסופי במדבר בצימר מושקע שכל פינה בו נבנתה בעבודת יד, בתשומת לב ובאהבה. אלה ואלי מארחים מקסימים שנותנים לכל אורח להרגיש בבית מהרגע הראשון. גם הילדים התאהבו במקום ונהנו מכל רגע. כשמוסיפים לכל זה את האוכל הביתי והטעים והאווירה המדברית מקבלים חופש מושלם. מחכים כבר לפעם הבאה!
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
גלעד י.
26.11.20145- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אסטטי. נקי. שקט. טעים. ממש לא יקר.
מה אהבתי?
אוירה קסומה. רגועה. ארוחת בוקר ממש מפנקת. אנשים שבאים מאהבה.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
