חוות דעת על נקודת חן בעזוז
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לימור ו.
16.10.20145- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
עדה פ.
14.03.20144.3- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
משפחתי נעים וטעים
מה אהבתי?
כ"כ רצינו מדבר, להיות בשקט, אבל.. לא רק שקט גם בית קפה ,מסעדה ,מסיבת פורים !!! אז אהבנו הכל... הביתיות, הנגישות, האירוח , המיטה הנוחה, הלחמניות שרק יצאו מהתנור. השקיעות המדבריות, והטעם המשובח של תושבי המקום..
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
'דני ק.
07.03.20145- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה מדברית מושלמת
מה אהבתי?
צימרים נהדרים ומפתיעים כייף של חוויה מדברית, מעל הכל היחס ! אלה ואלי נותנים את הלב והנשמה בשרות ובמסעדה הצמודה , האוכל שאלה מבשלת חוויה קולינרית אמיתית, ואלי מחרה מחזיק אחריה בשרות ללא גבול ובדאגה לאורחים. ממליץ בחום לכל מי שרק מעוניין ומתעניין ממליץ לחופשה רומנטית או עם המשפחה תהנו בכל תנאי. אלה ואלי כל הכבוד לכם !!!
מה פחות אהבתי?
בצימר של אלה ואלי אין דבר כזה חסרון !!
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ג. י.
20.02.20144.1- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אחלה חופשה אצל משפחת חן בעזוז :-)
מה אהבתי?
הגענו לחופשה משפחתית , המתחם כולו עמד לרשותנו והתחושה הייתה ממש כמו בבית. משפחת חן עמדה לרשותנו בכל דבר שביקשנו ורצינו, היחס היה מצויין ונעים. המקום יפה ומושקע, בכל פינה מסתתרת הפתעה אחרת. האוכל היה טעים מאוד. פשוט כיף....
מה פחות אהבתי?
אין.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
עדי א.
08.11.20135- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה מדברית שלווה ומלאת חן
מה אהבתי?
הגענו לעזוז בשעת השקיעה זוג ושלושת ילדינו 18,9,8 לסופשבוע מדברי אצל אלה ואלי חן. חפשנו מקום שבו נוכל לבלות כל המשפחה ברוגע ובנעימים. אלה וילדיה קבלנו את פנינו בלבביות רבה שמיד נסכה בנו אווירה ביתית ומרגיעה. לפני רדת החשכה עוד הספקנו לצאת לטיול בכפר המיוחד ולשתות קפה טעים בבית הקפה שממול. ארוחת יום השישי שאלה בישלה לנו הייתה טעימה ביותר ואפילו קבלתי את המתכון למרק המיוחד והבריא שלה. היה מאוד נעים לשבת ולשמוע על אורחות החיים במקום המיוחד הזה. העברנו את השבת בקריאה על הערסלים בחוץ, משחקים עם הילדים וטיול באזור על פי המלצותיה של אלה. הדבר היחידי שהצטערנו עליו היה שלא נשארנו ללילה נוסף. לא נורא, בטוח שנבוא שוב!
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
