חוות דעת על מלון בוטיק בית שלום
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
טובה ב.
15.07.20125- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אפרת מ.
15.07.20125- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
גן עדן של ממש
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית
יאיר ב.
29.06.20125- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אירוח נפלא, מפנק, ארוחת בוקר מעולה, ארוחות ערב מפנקות, שירות 10
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית
גלית א.
28.06.20125- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
גן עדן
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה רומנטית
אילן ו.
13.02.20125- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מקסים, נהנינו מכל רגע.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה רומנטית
