לוגו וויקנד

מלון בוטיק בית שלום - עמוד 13

מתחם זה אינו מפרסם באתר

מטולה, גליל עליון

9.8 מצוין
(65 חוות דעת)
  • מס' חדרים: עד 2

חוות דעת על מלון בוטיק בית שלום

  • הסביבה
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
  • יחס אישי ורמת שירות
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
  • רמת ניקיון והתחזוקה
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
    • 4.9 כוכבים
  • שווה את הכסף
    • 4.8 כוכבים
    • 4.8 כוכבים
    • 4.8 כוכבים
    • 4.8 כוכבים
    • 4.8 כוכבים
  • זאב ש

    23.04.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    בחול המועד סוכות 2011 התארחנו במלון המלון הוא באמת מלון בוטיק וכשמו כן הוא הצוות, החדר, ארוחת הבוקר אין לי מילים להודות להם המלון הוא פנינה דבר כזה אין בארץ אני ממליץ בחום על המלון, וכל מילה שהוסיף ,יגרע

    הייתי ממליץ לחבר

  • מיכל ז

    17.04.2011
    • 4.5 כוכבים
    • 4.5 כוכבים
    • 4.5 כוכבים
    • 4.5 כוכבים
    • 4.5 כוכבים
    4.5
    • הסביבה
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים
      • 4.5 כוכבים

    התארחנו 2 לילות בחדר באגף "החדש" החדר היה מרווח ונקי, המצעים והשמיכות הדיפו ריח נעים והשקט מסביב השרה עלינו שלווה מבורכת. ארוחת הערב שאכלנו היתה ענקית לפי כל קנה מידה. כל המנות היו טעימות מאד והשרות היה מצוין. ארוחות הבוקר היו עשירות ביותר ושפעו מכל טוב. כל תוספת שביקשנו הובאה לשולחן בשמחה. הצוות היה מאיר פנים, החצר פורחת ונעימה-ואנחנו נהנינו מכל רגע. נשמח להתארח אצלכם שוב.

    הייתי ממליץ לחבר

  • מור ורן

    03.04.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    המילה היחידה שמתארת את החוויה בבית שלום היא מושלם! היינו בסוויטת הערבה, הסוויטה מדהימה ביופיה ומושקעת עד לפרט הכי קטן! נהננו מכל רגע מהאיכות והשירות. בנוסף יש שם את מסעדת בית שלום, מסעדת גורמה מומלצת בחום רב! מעבר לכך הנוף והדרך לשם מרהיבה וכמובן שיש הרבה מה לעשות בסביבה טיולים,אטרקציות וכו'.

    הייתי ממליץ לחבר

  • נורית ס

    11.03.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    פעם חמישי ואחרונה שאנו מתארחים!!! נזרקנו בבושת פנים בשבת בשעה 11:00 בעודי בג'אקוזי שבחצר. מרים, בעלת הבית פשוט העיפה אונו החוצה כי היתה צריכה לקבל קבוצה אחרת ואנחנו שהיגענו ביום שישי לפנות ערב מדימונה!!! ממש לא חשובים בעיניה. חבל!! גם ילדים אגב אפשר להביא אם אתה סלב.. ואנחנו לא לכן שמרו תמיד על חוקי הבית-חבל שהבית לא יודע להעריך

    הייתי ממליץ לחבר

  • ניר

    03.03.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    מקום מהמם, עיצוב מרשים וייחודי, יחס חם ולבבי, אוכל מעולה. בקיצור חוויה מדהימה. אפשר לטייל במטולה - כיף גדול ! ארוחת הבוקר - אחת הטובות שאכלנו .....

    הייתי ממליץ לחבר