חוות דעת על מלון בוטיק בית שלום
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
זאב ש.
23.04.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מיכל ז.
17.04.20114.5- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
התארחנו 2 לילות בחדר באגף "החדש" החדר היה מרווח ונקי, המצעים והשמיכות הדיפו ריח נעים והשקט מסביב השרה עלינו שלווה מבורכת. ארוחת הערב שאכלנו היתה ענקית לפי כל קנה מידה. כל המנות היו טעימות מאד והשרות היה מצוין. ארוחות הבוקר היו עשירות ביותר ושפעו מכל טוב. כל תוספת שביקשנו הובאה לשולחן בשמחה. הצוות היה מאיר פנים, החצר פורחת ונעימה-ואנחנו נהנינו מכל רגע. נשמח להתארח אצלכם שוב.
מור ורן .
03.04.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
המילה היחידה שמתארת את החוויה בבית שלום היא מושלם! היינו בסוויטת הערבה, הסוויטה מדהימה ביופיה ומושקעת עד לפרט הכי קטן! נהננו מכל רגע מהאיכות והשירות. בנוסף יש שם את מסעדת בית שלום, מסעדת גורמה מומלצת בחום רב! מעבר לכך הנוף והדרך לשם מרהיבה וכמובן שיש הרבה מה לעשות בסביבה טיולים,אטרקציות וכו'.
נורית ס.
11.03.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
פעם חמישי ואחרונה שאנו מתארחים!!! נזרקנו בבושת פנים בשבת בשעה 11:00 בעודי בג'אקוזי שבחצר. מרים, בעלת הבית פשוט העיפה אונו החוצה כי היתה צריכה לקבל קבוצה אחרת ואנחנו שהיגענו ביום שישי לפנות ערב מדימונה!!! ממש לא חשובים בעיניה. חבל!! גם ילדים אגב אפשר להביא אם אתה סלב.. ואנחנו לא לכן שמרו תמיד על חוקי הבית-חבל שהבית לא יודע להעריך
ניר .
03.03.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מהמם, עיצוב מרשים וייחודי, יחס חם ולבבי, אוכל מעולה. בקיצור חוויה מדהימה. אפשר לטייל במטולה - כיף גדול ! ארוחת הבוקר - אחת הטובות שאכלנו .....
