חוות דעת על מלון מטיילים איילון
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
גליה ג.
05.08.20152.4- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
תומר צ.
24.07.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מומלץ מאוד - תמורה נאה למחיר
מה אהבתי?
התארחנו בסופש האחרון במלון מטיילים אילון, ראשית ארצה לומר תודה לעדי פקידת הקבלה שהייתה מאוד מאוד שירותית . החדר שקיבלנו היה מסודר, נקי ובסה"כ על אף שהמקום לא חדש הכל היה נעים מאוד. בריכת השחיה בקיבוץ נמצאת במרחק הליכה, כוללת בריכת ילדים ומוצלת - היה כיף גדול. מי שמגיע לאזור ואוהב אוכל טוב יכול להתענג על האוכל של מיכאל בלימן - תענוג.
מה פחות אהבתי?
ארוחת בוקר פשוטה ובסיסית, אך טעימה מאוד
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אלעד ה.
11.06.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מושלם!!!
מה אהבתי?
החדר נעים, נקי ומרווח. ארוחת בוקר ישראלית כמו שצריך. השירות והיחס מעולים. המיקום נהדר (ליד נחל בצת, כזיב ועוד....)
מה פחות אהבתי?
החדר אוכל קצת רועש - כדאי להגיע מוקדם לארוחת בוקר ולתפוס מקום בחוץ.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אלינור י.
07.06.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מקסים עם אווירה נעימה ומיוחדת
מה אהבתי?
סביבה ירוקה בתוך חורש טבעי, נוף מדהים. החדרים בסיסיים ונעימים ומתאימים לאירוח של משפחות או זוגות. ממש להתנתק מהעיר, שלווה אין סופית. צוות אדיב ונחמד. נשמח לחזור.
מה פחות אהבתי?
אין מנגלים צריך להביא.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
רונית ק.
05.06.20151.2- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
גרוע מאין כמוהו. לא להתקרב!! ראו הוזהרתם!!
מה אהבתי?
הקיבוץ נחמד. גן חי. גן פסלים. ירידה רגלית לנחל בצת. אבל ממליצה לא לשהות מלון מטיילים איילון. יש שם בית הארחה של קשת איילון. לשם ללכת. לא למלון מטיילים איילון!!!
מה פחות אהבתי?
מלוכלך מאד. מגעיל בחדרים. תחזוקה נמוכה ביותר. מנגלים: הואילו בטובם לבנות בסיס למנגל, למה לא תכניסו גם מנגל. 50 שקל? מינימום אפשרות לעשות שם ארוחה. חוסר בכלים. הדירה המשודרגת - נוראית! ארוחת בקר עלובה. קשה לגשת לאיזור השתיה והקפה. וויתרנו. להבדיל מגשר הזיו, שעליו אנחנו ממש ממליצים, אין פה ניהול. לחלוטין. והמהירות בה הם מבקשים לשלם מראש! לא להתקרב למקום הזה!
מלון מטיילים איילון
מלון מטיילים אילון מארח משפחות מטיילות המביעות שביעות רצון מיום הקמתו [ועל כך יעידו מספר האורחים החוזרים מידי שנה]. המלון נמצא בחורשת אלונים יפיפייה מטופחת ונעימה, ואנו עושים מאמץ רב "להכניס את החורשה" למלון. לצערי כאשר רונית בצעה את הזמנת חדרים, נאמר לה שכל החדרים הזוגיים נמכרו. הוצעו לה דירות הנופש שלנו, כחלופה. רונית אישרה את ההזמנה. חשוב לציין, כל החדרים במלון באותו סטנדרט, כך שהמילה 'משודרג' לא קיימת אצלנו. בנוסף, תמונות עדכניות של החדרים והמלון ניתן למצוא באתר החברה וברשת. במלונות מטיילים אנו מאמינים ובהגינות, מכאן אנו עושים מאמצים רבים ע"מ למקסם את תיאום הציפיות בינינו לבין אורחינו בכלל, ועם הזמנתך בפרט. להזכירך כבר בבוקר יום הגעתך התקשרת למרכז ההזמנות ולמלון באילון ובגשר הזיו והבעת תרעומת על המחיר תוך שימוש בהערות בוטות שאמנע מלציין. בכל השיחות שקיימת הבהירו לך שהמחירים שלנו קבועים. שאיננו מתכוונים לשנות אותם, ושזוהי ההזמנה שרונית ביצעה ואשרה. אנו מאמינים שהשיווק שלנו אמין והגון ביותר, כך גם השירות. אנו מאמינים שהגינות צריכה להגיע משני הצדדים- נותן השירות והמקבל. לא ניקח חלק ממסע ההשמצות הבוטה שהבטחת משהבנת שאנו נצמדים למדניותינו.
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

מלון מטיילים איילון
שלום, משפחת גיאת ביצעה הזמנה של 4 חדרים במלון אילון בין התאריכים 4-6/8/15 במעמד ההזמנה ביקשה גברת גיאת לעדכן את מספר האנשים ביום ההגעה מאחר ולא ידעה מהו המספר המדוייק של האורחים שאמורים להגיע , למרות שהעניין לא נוח מבחינת המלון הפקידה הסכימה לכך והתנתה זאת בכך שתודיע את כמות האנשים המדויקת בכניסה לקבלה , ביום ההגעה המשפחה הגיעה למלון , מנהלת המלון שאלה למספר האנשים , הלקוחה לא ידעה מספר מדויק , נאמר לה שהיא יכולה להודיע עד הערב או מקסימום עד הבקר למחרת , היא כמובן לא יידעה את הקבלה. גברת גיאת שילמה את מלוא הסכום עבור החדרים ביום ההגעה כמקובל, בתום האירוח ניגשה לקבלה וביקשה החזר כספי עבור שני אנשים שלדבריה לא הגיעו, נאמר ללקוחה כי לא ניתן להודיע כי הגיעו פחות אנשים ביום העזיבה! [איזו אפשרות יש למלון לבדוק את מספר האנשים בכל חדר בדיעבד] העניין לא מקובל באף מלון בארץ או בעולם. תודה