חוות דעת על בית האומנים צפת
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מאיה .
24.02.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
נחמן א.
09.02.20215- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
פשוט מדהים! חוויה מטורפת!
מה אהבתי?
שרות מדהים, מקום יפה מאוד, מאובזר, מטופח, מקום נעים מאוד סביבה נעימה, נגישות לצרכניה ממול.
מה פחות אהבתי?
לא מצאתי חסרון.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
מאיר מ.
14.12.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נופש נפלא!
מה אהבתי?
מתחם צמוד לעיר העתיקה בצפת. היחידה המשפחתית מפנקת ומרווחת מאוד וכוללת ג'קוזי. בנוסף, יש בריכה מחוממת וג'קוזי על גג המתחם הצופה לנוף הררי. בסמוך מאוד למקום יש מינימרקט וחומוסיה. הכל מטופח, מתוחזק ונקי. רויטל המארחת היתה מקסימה ודאגה לכל בקשה וצורך באופן מיידי תוך שירות מצויין. ביתי חגגה יום הולדת וקיבלנו שוקולדים. חוויה מצויינת. נשמח לחזור בהקדם האפשרי!
מה פחות אהבתי?
לא מצאתי חסרונות.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
רוחמה כ.
22.11.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נוף להרי מירון
מה אהבתי?
בוקר טוב שמי רוחמה אני ובן הזוג שלי לנו בבית האמנים בסוויטת רובין נובמבר 2020. הסוויטה הייתה נקייה מאוד, עם מרפסת שמשקיפה להרי מירון, וג'קוזי במרפסת פרטית עבורנו כניסה פרטית לסוויטה, מטבח מאובזר , עם מיחם ופלטה לשבת למעוניינים לשהות בשבת. המארחת מסבירה פנים, נעימה וסבלנית. אכלנו ארוחת בוקר מעשי ידיה של אוריה תושבת המקום במחיר שווה לנפש- מומלץ המקום קרוב לקריית האמנים, ולמרכז העיר ולקבר הארי ז"ל. יש סופר ממש מול המקום, מסעדה שמוכרת אוכל, ויש פינות חמדה ברחובות שניתן להסתובב וליהנות מהם. ממליצה בחום ובאהבה .
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ערבה כ.
20.11.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
סופשבוע חברים
מה אהבתי?
התארחנו 2 זוגות חברים בבית האומנים לסופש חורפי. הסוויטות מסודרות ומעוצבות בטוב טעם. מסודר, נקי ונעים. המתחם מקסים ואוטנטי ומצוייד היטב. רויטל אדיבה וקשובה, דואגת לכל הפרטים. הרחצה בג''קוזי החיצוני ביום חורפי היתה חוויה מענגת ומרעננת. תודה רבה, אנחנו עוד נחזור ערבה, אור, ענת וצ''יקו
מה פחות אהבתי?
אין תלונות
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
