חוות דעת על בית האומנים צפת
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
שמואל ד.
08.11.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אבי מ.
05.11.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נהנינו מכול רגע
מה אהבתי?
התארחנו בסופש בבית האומנים ונהננו מכל רגע השהות נעימה המקום נקי ואסטתי מרווח וגדול מקום שקט ופסטורלי נוף מהמם המארחת רויטל אדיבה נחמדה וסבלנית מאוד כל מה שרצינו היא טיפלה במסירות וסבלנות אין קץ ממליצים לכולם להנות במקום המדהים הזה אבי וציפי מונק פתח תקוה בברכה אבי
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
טלי פ.
27.08.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מהמם איכותי וחווית שהות נהדרת
מה אהבתי?
מקום יפהפה, מתוחזק היטב, מאובזר, עם בריכה וג''קוזי נהדרים המשותפים למתחם. מנהלת המתחם מקסימה. שמה רויטל.
מה פחות אהבתי?
אין מה לשפר.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ענת ח.
27.08.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
סופשבוע בלתי נשכח
מה אהבתי?
היי רויטל, רציתי להודות לך על אירוח נפלא, יחס אישי, מקום קסום במיקום מעולה. הסוויטה היתה נקייה מאובזרת ונוחה, והותאמה לאירוח של 4 חברות. פינת הישיבה בחוץ התאפיינה בפרטיות נעימה. הבריכה המושלמת על גג המתחם, היתה גדולה דייה, ואיפשרה לנו להתחבר ולהכיר את דיירי הסוויטות האחרות, שלשמחתי היו אנשים מעניינים בפני עצמם 😊, טמפרטורת המים איפשרה שחייה לילית בקרירות הערב של צפת, והמעבר לג''אקוזי המחומם היה מושלם. תודה על ההמלצות שחלקת איתנו, נהנינו מאוד מהסיור המוזיקאלי ברחובות בעיר העתיקה בשישי בבוקר, קצת הצטערנו שפיספסנו את סיור הסליחות בחמישי בלילה... סוויטת חילוואני בבית האמנים היתה עוגן מושלם לסוף שבוע חלומי בצפון! תודה רבה! ענת חסידים
מה פחות אהבתי?
לא הייתה
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים,מקום למסיבת רווקים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
Revital .
27.08.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חווית שהות נהדרת ומומלצת
מה אהבתי?
שלום רויטל, שהיתי אצלכם יחד עם עוד 3 חברות בסופש של ה 27 באוגוסט. חייבת להגיד שהמקום כולו פשוט מהמם ביופיו! נקי ומתוחזק היטב! נמצא במיקום מעולה ופשוט נהננו מכל רגע! הבריכה היתה לנו מושלמת והג׳קוזי מצויין. אין מילה רעה להגיד. את אשה מקסימה ואדיבה וקשובה לכל דבר ועניין. ותודה רבה על ההמלצות שלך. נהנינו מאד מהסיור המנגן בעיר. אין ספק שאמליץ על המקום בחום! תודה רבה! טלי
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
