חוות דעת על אביליז-AviLiz
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אופל פ.
02.07.20204.9- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אושרית ב.
30.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
היה נחמד מאוד הצימר יפה ונקי והאיזור פשוט מהמם!
מה אהבתי?
נוף מדהים שירות טוב ארוחת בוקר עשירה וטעימה במיוחד !
מה פחות אהבתי?
ניקיון המפרסת
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
שיר ה.
26.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
צימר מהמם
מה אהבתי?
נוף יפה לכינרת ,הצימר מעוצב מודרני ויפה. המקום נקי ובעלי הצימר חמודים .
מה פחות אהבתי?
לדעתנו המקום היה ברמה גבוהה ולא היה מה לשפר
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
איזי .
25.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
צימר נקי ומפנק!
מה אהבתי?
נסענו לצימר אביליז לחגוג שם את יום הנישואין שלנו. המארחים מאוד נחמדים ופינקו אותנו עם פירות טריים במקרר ועוד מיני פינוקים קטנים. הצימר מעוצב מאוד יפה בצבעים מרגיעים, והוא נוח ונקי. החדר הראשי מרוהט בטעם טוב: מיטה נוחה, ספה, שולחן קטן וכסאות, מסך טלויזיה גדול וכמובן הג''קוזי. השרותים יפים ונקיים, ויש מטבחון קטן עם מכונת אספרסו. תענוג גדול היה לשבת במרפסת (בפינת ישיבה) החביבה עם הקפה ולהינות מהנוף המדהים שמשקיף על הכינרת. אשתי קראה לצימר הזה הצימר הכי היפה שאי-פעם התארחנו בו. חד נס גם ממוקם במקום מאוד נוח לטיולים - קרוב לכינרת ולשמורות טבע.
מה פחות אהבתי?
ה"חיסרון" היחיד, ואני שם את זה במרכאות כי בצימר עצמו לא מצאנו שום חיסרון, אבל לאלו שמחפשים מקום עם אווירה יותר כפרית - ז"א עם גינה וצמחייה מסביב, אז זה לא. הצימר ממוקם מעל הבית של המארחים (גישה ע"י מדרגות), אז הוא נמצא על הרחוב. יחד עם זה הרחוב הוא שקט וירוק, המרפסת מוקפת בעצים וציפורים מזמרות והיה נהדר לשבת שם.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אילנה ד.
15.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
האווירה רומנטית
מה אהבתי?
נקי, נעים, ממוזג, נוף מרהיב,יחס נפלא. גישה למקומות
מה פחות אהבתי?
חוויתי מושלם
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
