חוות דעת על אביליז-AviLiz
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חיים ע.
12.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
גל ד.
11.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
הצימר הכי טוב באזור!
מה אהבתי?
מארחים אדיבים, חדר ברמת הנקיון הגבוהה ביותר, דואגים לכל צורך ומחסור, המלצות למסעדות, עוגה טעימה שמחכה על השולחן וגקוזי מפנק.
מה פחות אהבתי?
פשוט מעולה
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
שמואל ש.
05.06.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקסים מקום מפנק מאוד
מה אהבתי?
אהבנו הכל מקום נקי מפנק נוף יפה בקיצור שווה מאוד
מה פחות אהבתי?
אין חסרונות מקום מושלם
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
ברוך ק.
03.06.20204.3- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום טוב באמצע הדרך.
מה אהבתי?
צימר מושקע. נקי מקלחת חדשה. גקוזי חדש.קרוב לטבריה,עין זיוון קטיף דובדבנים.קרוב לקיבוץ דן קניית דגים.
מה פחות אהבתי?
לשפר את T.V רק שלושה ערוצים. לא ניתן לבשל או לעשות בשר על מנגל.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אוהד ב.
22.05.20204.5- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
הצימר של אבי וליזט
מה אהבתי?
הצימר נקי ומסודר, בקומה בשנייה עם נוף מדהים לכינרת. אבי וליזט מארחים נחמדים ואפילו השאירו פינוקים קטנים כמו עוגה חלב ושתייה קלה.
מה פחות אהבתי?
----------
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
