חוות דעת על גינת עדן
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אלה ואלון .
11.05.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אילנה ושחר א.
17.02.20114.5- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום שקט ויפה. צימר קטן אבל עם כל מה שצריך כדי להרגע ולהתנתק עם בן הזוג מהיום יום. הבעלים מקסימים, סבלניים ומאוד מפנקים.
ענת ו.
01.12.20105- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום שקט, נקי ונעים. בעלת הצימר מקסימה ואדיבה. מרחק הליכה מהים, מומלץ בחום!!! ענת
שרון ט.
19.10.20105- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
במילה אחת: מ ד ה י ם! הצימר חדש, נקי ומאובזר בעלי הצימר חביבים ומפנקים הסביבה פסטורלית ונעימה הים - או הים... היתה לנו חופשה מושלמת בטח שנחזור :-)
