חוות דעת על גינת עדן
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
יהודית .
20.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
גלעד וגליה .
12.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ברכות! הגענו ישר מהחתונה שלנו, עייפים מאוד מהעומס המנטלי וזכינו במנוחה שלמה וטובה! בדיוק מה שהיינו צריכים! תודה רבה על הפינה המפנקת, נמליץ בחום! גליה וגלעד
אורלי ויון .
09.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
תודה רבה לכם, היה מהנה, נעים ומפנק! אורלי ויון
אביתר ונעמה כ.
06.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לאבי וויולט היקרים, נהננו מכל רגע. מהצימר, מהשקט והשלווה. מהים והחופים המדהימים. מהאויר והאווירה. נשמח לחזור ולהמליץ... שוב תודה על הכל!
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה עם החבר'ה
קובי מ.
13.05.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
היה מעולה מקום שקט בטע.ממלה מצברים. קיבוצי אוטנטי. ממליץ לכל מי שרוצה לישכוח קצת את השיגרה. יצא מין הכלל. ממליץ בחום.
