חוות דעת על עין כרם נוף על הואדי
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
דב וניצה ט.
25.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נעם פ.
22.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אז ככה: חיפשנו צימר בשביל לנוח, להרגע מהרעש היומיומי של שישה ילדים נפלאים... ומצאנו את המקום הנכון. נתחיל בחיים-בעל הצימר. חיוך גדול שליווה אותנו מרגע ההגעה. הכניסה פרטית ושקטה על הנוף המדהים של העמק. כבר בכניסה אתה נעטף בירוק ורק הבט למטה, מתחבא שם מעיין קטן הנאסף לבריכת שכשוך (שבה אסף, הבן שלנו, שמח להשתולל). שמחנו להזכר שיש מקומות שזה ברור מאליו וגם לא צריך להביא פלטת שבת ומיחם מהבית. הצימר מלא בפרטים קטנים שעושים את החופש לנעים עוד יותר (שמן זית, קפה נורמלי ואפילו נרות שבת, ששכחנו ל
אתי ח.
19.05.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לחיים צימר עין כרם נוף על הוואדי כמה מילים ותודות על האירוח הנפלא.המקום פסטורלי מדהים כפרי ,חוויה זוגית בלתי נשכחת המון תודה על המקום החוויה והאווירה הקסומה אתי וארז אלון ודקלה
איליה ומרים א.
08.04.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לחיים באנו לשני לילות ורצינו עוד אין עוד צורך במאומה במקום שכזה תודה רבה ולהתראות איליה ומרים
טל ועטרת ש.
29.03.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
תודה על ימים שלא יישכחו.צימרנקי ורומנטי,מיטה נוחה, אווירה אינטימית ביתית ונעימה. נוף מדהים וטיולים רגליים. ארוחה חמה וטעימה יחס אישי ונעים באמת שלא רצינו ללכת מומלץ ביותר!! טל ועטרת שטרנגר
