חוות דעת על עין כרם נוף על הואדי
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
רותם ואורן ב.
13.02.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ניר וענת א.
28.10.20105- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לרגל עשור לנשואינו חיפשנו מקום שקט ונעים "לברוח" ללילה. הזמנו מקום למחניודה וידענו שנלון במקום שיהיה אנטיתזה לחיים שלנו -שקט טבעי רגוע ובודד. אהבנו את הצימר והשהות בו עלתה על כל הציפיות הנופש המקוצר החדיר בנו כוחות מחודשים ונתן אוויר להמשיך הלאה תודה על אירוח נפלא ניר וענת
אריאל וניצן ב.
13.10.20105- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נהננו מאוד מאוד! שמחנו לבוא לכאן אחר חתונתנו .זה היה בדיוק המקום המושלם בשבילנו. האווירה הנוף הנוחות. כל מה שצריך לחופש שקט וכיפי. הצימר מהמם!עם כל האביזרים הנדרשים. יחס ודאגה של על הבית. המעיין מקסים וכיף. אריאל וניצן
משפחת ארז ש.
17.08.20105- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לחיים תודה על הצימר המקסים בית האבן,השביל הצר, מורדות ההר ,הנוף ובעיקר פינת החמד , עם הבריכה ,הצמחייה ,והרבה אוויר לגוף ולנשמה משפחת ארז
משפ' פרנקל .
12.08.20105- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
התארחנו כל המשפחה (זוג+3) תודה רבה ,היה כיף! מקום נהדר, צימר 5 כוכבים
