לוגו וויקנד

בצל הדובדבן - עמוד 2

מתחם זה אינו מפרסם באתר

בית ג'אן, גליל עליון

10 מצוין
(23 חוות דעת)
  • מס' יחידות: 6
  • מקס' נופשים ביחידה: עד 6

חוות דעת על בצל הדובדבן

  • הסביבה
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • יחס אישי ורמת שירות
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • רמת ניקיון והתחזוקה
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • שווה את הכסף
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • נורית נ

    05.04.2017
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    חוויה דרוזית במיטבה!

    • מה אהבתי?

      אהבנו את הצימרים ואת האוכל ובמיוחד את סאלאח ואשתו, תגריד. נועם ההתנהגות שלהם, ההיענות המידית לכל צורך והיחס האישי שקבלנו היו לעילא ולעילא. בטוח שנגיע שוב להתארח! חשוב לציין את הידע האדיר של סאלאח בשבילי הגליל.

    • מה פחות אהבתי?

      אין. לא היה דבר שהפריע לנו.

    • עבור מי מתאים במיוחד?

      חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים

    הייתי ממליץ לחבר

    באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

  • גלעד ק

    23.08.2016
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    חוויה דרוזית מקסימה

    • מה אהבתי?

      מקום רחב ידיים ומאובזר, מתאים למשפחות. האירוח כמיטב המסורת הדרוזית, מלבב ומחמם את הלב. כל בקשה נענית בחיוב ובמהרה. מומלץ לאכול במסעדות המקום אוכל דרוזי אותנטי. ארוחת בוקר הינה חוויה בפני עצמה.

    • מה פחות אהבתי?

      טלוויזיה בסיסית למי שעדיין רואה טלוויזיה בחופש...

    • עבור מי מתאים במיוחד?

      חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים

    הייתי ממליץ לחבר

    באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

  • עמיר ר

    02.09.2015
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    מקום נפלא לחופשה

    • מה אהבתי?

      חדרים יפים ונעימים. ארוחת בוקר מצויינת מכל הלב. מארחים אדיבים וחברותיים. מזג אוויר מצויין ביחוד בקיץ.

    • מה פחות אהבתי?

      טלויזיה בסיסית

    • עבור מי מתאים במיוחד?

      חופשה רומנטית

    הייתי ממליץ לחבר

    באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

  • יוסי ל

    16.08.2015
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    לא לפספס !!

    • מה אהבתי?

      אחרי 4 לילות בצל הדובדבן בבית ג''אן אפשר לדרג את הצימר הזה בציון מצוין ! בכל סוויטה 2 חדרים גדולים, מעוצבים יפה, נקיים, מרווחים ונוחים. הילדים חגגו בחדרים המרווחים, בג''קוזי ובחצר היפה השקטה והמושקעת. בעלי הצימר סאלח ואשתו תגריד מארחים למופת וספרנו דקות כל יום לפני ארוחת הבוקר הטעימה. לא לפספס !!

    • מה פחות אהבתי?

      טלוויזיה רק עם ערוצים בסיסיים, חסר ערוצי ילדים לקצת שקט להורים..

    הייתי ממליץ לחבר

    באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?

  • אריק מ

    14.08.2015
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    אירוח מעולה, חוויה גלילית מדהימה

    • מה אהבתי?

      סאלח ואישתו מארחים נפלא. ארוחת בוקר מיוחדת וטובה. כל בקשה התמלאה ע"י המארחים במאור פנים. החדרים יפים ונקיים ומפנקים. החצר והגינה נוחים ומזמינים ליציאה החוצה. יש בישוב הכל: מסעדות, מרכולים,חנויות ועוד.

    • מה פחות אהבתי?

      לא מצאנו כאלה.

    • עבור מי מתאים במיוחד?

      חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים

    הייתי ממליץ לחבר

    באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?