חוות דעת על בצל הדובדבן
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
נורית נ.
05.04.20175- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
גלעד ק.
23.08.20165- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
חוויה דרוזית מקסימה
מה אהבתי?
מקום רחב ידיים ומאובזר, מתאים למשפחות. האירוח כמיטב המסורת הדרוזית, מלבב ומחמם את הלב. כל בקשה נענית בחיוב ובמהרה. מומלץ לאכול במסעדות המקום אוכל דרוזי אותנטי. ארוחת בוקר הינה חוויה בפני עצמה.
מה פחות אהבתי?
טלוויזיה בסיסית למי שעדיין רואה טלוויזיה בחופש...
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
עמיר ר.
02.09.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום נפלא לחופשה
מה אהבתי?
חדרים יפים ונעימים. ארוחת בוקר מצויינת מכל הלב. מארחים אדיבים וחברותיים. מזג אוויר מצויין ביחוד בקיץ.
מה פחות אהבתי?
טלויזיה בסיסית
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה רומנטית
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
יוסי ל.
16.08.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לא לפספס !!
מה אהבתי?
אחרי 4 לילות בצל הדובדבן בבית ג''אן אפשר לדרג את הצימר הזה בציון מצוין ! בכל סוויטה 2 חדרים גדולים, מעוצבים יפה, נקיים, מרווחים ונוחים. הילדים חגגו בחדרים המרווחים, בג''קוזי ובחצר היפה השקטה והמושקעת. בעלי הצימר סאלח ואשתו תגריד מארחים למופת וספרנו דקות כל יום לפני ארוחת הבוקר הטעימה. לא לפספס !!
מה פחות אהבתי?
טלוויזיה רק עם ערוצים בסיסיים, חסר ערוצי ילדים לקצת שקט להורים..
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
אריק מ.
14.08.20155- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אירוח מעולה, חוויה גלילית מדהימה
מה אהבתי?
סאלח ואישתו מארחים נפלא. ארוחת בוקר מיוחדת וטובה. כל בקשה התמלאה ע"י המארחים במאור פנים. החדרים יפים ונקיים ומפנקים. החצר והגינה נוחים ומזמינים ליציאה החוצה. יש בישוב הכל: מסעדות, מרכולים,חנויות ועוד.
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו כאלה.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
