חוות דעת על בצל הדובדבן
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
יוסף ע.
27.04.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ערן ח.
25.04.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מעולה !!!
אסתר ודרור א.
23.04.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לתגריד וסלאח בלינו חופשה משפחתית בפסח בצימר שלכם ואי אפשר לתאר במילים כמה נהננו מהיחס והשירות האדיב והמשפחתי שקיבלנו לאורך כל החופשה. הצימר ברמה גבוהה והנוף המרהיב שמקיף את הצימר נותן תחושה של שלוות נפש ורוגע. למארחים שלנו סאלח ותגריד היקרים , שוב תודה רבה על החופשה המדהימה, הסיור, העזרה והיחס החם . ניפגש בקרוב, כבר מתגעגעים אתי ודרור אלקלעי.
