לוגו וויקנד

בצל הדובדבן - עמוד 4

מתחם זה אינו מפרסם באתר

בית ג'אן, גליל עליון

10 מצוין
(23 חוות דעת)
  • מס' יחידות: 6
  • מקס' נופשים ביחידה: עד 6

חוות דעת על בצל הדובדבן

  • הסביבה
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • יחס אישי ורמת שירות
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • רמת ניקיון והתחזוקה
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • שווה את הכסף
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
  • מירית כ

    28.05.2012
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    נופש מדהים וחוויה נהדרת , אנשים מקסימים

    • עבור מי מתאים במיוחד?

      חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים

    הייתי ממליץ לחבר

  • אורי כ

    18.10.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    הגענו ללא ציפיות ויצאנו בידיעה שנחזור שוב. הצימרים מרווחים ונוחים מאד, הגינה מסודרת ונעים לשהות בה. הדובדבן שבעוגה הוא המשפחה הנפלאה שאירחה אותנו. סלאח ואשתו הם עכשיו יותר ממארחים, הם חברים. נגיע לשם שוב עם המשפחה וגם עם חברים.

    הייתי ממליץ לחבר

  • רחלה ש

    04.10.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    פנטסטי! חגגנו את ראש השנה אצל סאלח ומשפחתו וכל כך נהננו! החדרים נעימים, הדשאים מטופחים, האוכל מצויין. מה צריך יותר? סאלח הוא מדריך ושליח של בית ג'אן. שמחנו להכיר ולבלות עם דרוזים נאמנים.

    הייתי ממליץ לחבר

  • רחלה ש

    04.10.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    מצויין! חגגנו את ראש השנה עם סאלח ותגריד ב 5 סוויטות נהדרות. החדרים נעימים, הדשאים מטופחים והאוכל מצויין, עשיר, בטעם ובכמות. האירוח הנעים יצר אווירה של שקט וטוב. המשפחה הם אנשים טובים שנתנו לנו את המרחב והפרטיות לכל השבט שלנו (מקווים שלא הפרענו לשכנים). תודה רבה!

    הייתי ממליץ לחבר

  • טליה ומוטי

    22.05.2011
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    • 5 כוכבים
    5
    • הסביבה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • יחס אישי ורמת שירות
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • רמת ניקיון והתחזוקה
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
    • שווה את הכסף
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים
      • 5 כוכבים

    סמיר וסאלח היקרים אין מילים בפינו להודות לכם על כל היחס המדהים שקיבלנו מכם בסוף השבוע. הדאגה שהכל יהיה לטעמנו היתה מעל ומעבר הרגשנו אצלכם ממש כמו משפחה. אתם אנשים מיוחדים במינם ממליצים בחום לכל אחד ואחת לבקר אצלכם בצימר המיוחד ושוב המון תודה על הכל טליה מוטי אסתי ויוסי

    הייתי ממליץ לחבר