חוות דעת על בצל הדובדבן
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מירית כ.
28.05.20125- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אורי כ.
18.10.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
הגענו ללא ציפיות ויצאנו בידיעה שנחזור שוב. הצימרים מרווחים ונוחים מאד, הגינה מסודרת ונעים לשהות בה. הדובדבן שבעוגה הוא המשפחה הנפלאה שאירחה אותנו. סלאח ואשתו הם עכשיו יותר ממארחים, הם חברים. נגיע לשם שוב עם המשפחה וגם עם חברים.
רחלה ש.
04.10.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
פנטסטי! חגגנו את ראש השנה אצל סאלח ומשפחתו וכל כך נהננו! החדרים נעימים, הדשאים מטופחים, האוכל מצויין. מה צריך יותר? סאלח הוא מדריך ושליח של בית ג'אן. שמחנו להכיר ולבלות עם דרוזים נאמנים.
רחלה ש.
04.10.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מצויין! חגגנו את ראש השנה עם סאלח ותגריד ב 5 סוויטות נהדרות. החדרים נעימים, הדשאים מטופחים והאוכל מצויין, עשיר, בטעם ובכמות. האירוח הנעים יצר אווירה של שקט וטוב. המשפחה הם אנשים טובים שנתנו לנו את המרחב והפרטיות לכל השבט שלנו (מקווים שלא הפרענו לשכנים). תודה רבה!
טליה ומוטי .
22.05.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
סמיר וסאלח היקרים אין מילים בפינו להודות לכם על כל היחס המדהים שקיבלנו מכם בסוף השבוע. הדאגה שהכל יהיה לטעמנו היתה מעל ומעבר הרגשנו אצלכם ממש כמו משפחה. אתם אנשים מיוחדים במינם ממליצים בחום לכל אחד ואחת לבקר אצלכם בצימר המיוחד ושוב המון תודה על הכל טליה מוטי אסתי ויוסי
