חוות דעת על גינת עדן
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אלון ורעות .
17.07.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
דניאל ואורי .
10.07.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
לויולט ואבי היקרים, נהנינו מאוד מהצימר השקט והחמוד! תודה על האירוח הנעים ועל האבטיח בבוקר. שוב תודה על הכל, היה ממש כיף!!!
גילה ועדי .
03.07.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ויולט יקרה, מאוד נהנינו! קיבלתי מתנת יום הולדת 53 נהדרת!!! סוף שבוע נעים, חוף נהדר... הצימר נוח ומפנק וארוחת הבוקר נהדרת ועשירה + כל הפינוקים... גילה ועדי
ליאת .
29.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ויולט יקרה! חיפשתי מקום רגוע, מנותק, שקט וקרוב לים. במרחק נגיעה, בכל רגע נתון קפצתי לים, בין לבין הזמן שהקדשתי ללימודים, שהרי לשם כך הגעתי. תודה על האדיבות הרבה ועל הפינה השקטה שהענקתם לי, זהו בהחלט מקום לחזור אליו! תודה, ליאת
אביבה .
23.06.20115- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
ויולט ואבי הקרים, שקט,נעים, מטופח, קרוב לים, בידיוק מה שחפשתי !!! תודה לכם על האירוח, נהניתי מאוד! מקווה לענבים שלכם בקיץ הבא...
