ימים: חופשה מול הגלים

סוויטה מעוצבת בקפידה, נוף הגלים מכל עבר, ארוחת בוקר עשירה ושפע של פינוקים שיעטפו אתכם בכל פינה ובכל רגע. "ימים - סוויטות על החוף" חופשה מוקפדת לאוהבי החיים הטובים.

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 04/02/2018

יש ימים שעושים חשק לארוז מזוודה ולנסוע עד הים, שם הגלים ישטפו כבר את כל הטרדות והדאגות. אחרי שנתמסר ליופייה המסנוור של השקיעה הרומנטית ולשקט סביב, לתפאורה המהפנטת בין שמיים למים, נוכל לעבור לסוויטה צחורה ומפנקת המזרימה אנרגיות טובות של התחדשות ולפקוח עיניים בחזרה אל עבר הכחול העמוק. 

רעננות מופלאה עוטפת אותנו בפתח של 'ימים - סוויטות על חוף הים' בשבי ציון, סוויטות יפיפיות השוכנות באחד החופים היפים במדינה המקרינות מכל עבר את המגע האוהב שהושקע בהן. עיצוב קלאסי מוקפד וכל העינוגים שחשק לבנו, שיוצרים ביחד חופשה רומנטית משגעת על שפת הים התיכון. 

ימים

הפינוקים זורמים אליכם

שתי הסוויטות, נעם ורונה, מיועדות לזוגות אוהבים. כל אחת מהן מציעה מרחב פרטי, מפואר, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

נעם מחולקת לשני חללים המחוברים ביניהם בדלתות עץ מרשימות ומציעה גם שתי מרפסות הפונות לתפאורה של הים, בהן הבריזה מלטפת את הפנים בעדינות. בסוויטה עצמה נהנים מזמן איכות בחדר שינה רחב ידיים בו אמבטיית פרי סטנד, ג'קוזי גדול ומסלון מרווח עם חלון גדול הפונה לחוף הים, כזה שמכניס את אור השמש הטבעי פנימה ומרגיש כאילו החוץ התמזג עם הפנים. 

רונה היא סוויטה מרהיבה המעוצבת כחלל אחד פתוח, בעלת קווים לבנים נקיים ומוטיבים בהשראת עולם המים. היא כוללת ג'קוזי זוגי גדול, ריהוט מסוגנן, מסך טלוויזיה שטוח. אך אין עוררין על כך שגולת הכותרת היא בריכת שחייה פרטית מחוממת במרפסת דק פרטית, זו פונה אל הים ואל הטבע הפראי והיא רק שלכם. 

סוויטה מוקפדת, צילום רועי חן

סוויטה מעוצבת בקפידה

קולינריה מול הים

בימים יודעים לקחת צעד אחד קדימה את חוויית האירוח. בשתי הסוויטות שוררת אווירה של החיים הטובים – בין אם זו התפאורה של הדיונות הבתוליות או הים הפתוח,  מכונת אספרסו, עוגות נפלאות תוצרת בית, תמרוקים נעימים המבשמים את החלל. 

סוויטות ימים מאובזרות במקרר, כלי מטבח, מיקרוגל וחטיפים ואורחי הסוויטות יכולים להזמין ארוחת בוקר מושקעת במיוחד מעשה ידיה של דגנית, קונדיטורית מדופלמת. ארוחת הבוקר משלבת בין מאפים טריים וחומרי גלם מרעננים וטריים. הזדמנות לסעוד ישירות מול הים ומניסיון, שאון הגלים מעורר את התיאבון...

ארוחת בוקר עשירה

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

מוקפים בטיולים והנאות 

שבי ציון עצמה היא המקום האולטימטיבי להרגיש בו כיצד העבר מתמזג עם ההווה. זהו יישוב ציורי שוקק חיים בו נהגה האצולה של קום המדינה לבלות את ימיה. 

תסתכלו טוב ודמיינו....

אם נצא מהסוויטה, נגלה ששבי ציון הוא ישוב מיוחד במינו. בין הבודדים בארץ שיושבים ממש על קו החוף במרחק של 70 מטר מהמים. רצועת החוף יפיפיה ופראית. במרכז הישוב בית קפה מקסים ואהוב מאוד על תושבי הסביבה, המגיש ארוחות בוקר מגוונות לאורך כל היום. בנוסף פועלות לידו מספר חנויות עיצוב: כלי בית, תכשיטים ובגדים, וכן פאב הפרה ובו הופעות של אומנים מהשורה הראשונה. אם אתם רוצים לטייל גם בסביב, אז במרחק נסיעה קצר תגיעו לעכו העתיקה שתיקח אתכם אחורה במנהרת הזמן לאולמות האבירים או למנהרת הטמפלרים ויש גם את מוזיאון השמן עץ הזית, שחושף בפנינו את דרכי ההכנה של שמן זית ועוד פעילות סביב עולם שמן הזית, השוק הטורקי התוסס שמציע קולינריה והנמל כמובן.

שבי ציון היא חלום וסוויטות ימים מגשימות את הפנטזיה של כולנו לליל אהבה הנושק לים. 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים