ארועים ופורים, ארועי חג פורים

חג פורים, חג פורים חג גדול ומשמח לכל המשפחה ובעיקר לילדים. חג כולו ארועים, תחפושות עדלאידע, רק שלא ירד הרבה גשם. לפחות לא בזמן המסיבות.

writer
עידית אייל צילום: קק"ל תאריך פרסום: 24/02/2010

חג פורים הוא אחד החגים הכיפיים ביותר שיש לנו, והשנה הוא גם צמוד לסופ"ש, כך שיש אינספור אירועים ופעילויות לכל הגילאים ובכל המחירים. בואו להתעדכן מהם האירועים החמים והשווים ביותר השבוע, כי התירוץ "(עד) לא ידעתי, לא שמעתי" לא תקף הפעם.
חג פורים פוקד אותנו כמידי שנה, והשבוע השאלה "מה עושים השבוע" מתחלפת בשאלה "איך בוחרים מה לעשות השבוע", כי יש המון אירועים משמחים לכל הגילאים ובכל רחבי הארץ. השנה החג נופל בסמוך לסופ"ש, מה שמעצים את השישו-ושימחו ההמוני ופותח עוד שפע של אפשרויות לחגיגה.
אז אם גם אתם אובדים בין ים הפעילויות והאירועים, מערכת וויקנד ריכזה במיוחד עבורכם את האירועים שהכי שווה להגיע אליהם, חוץ מהעדלאידע העירונית המתבקשת.

פתוח למבקרים

המוזיאונים הפתוחים של המיליארדר סטף ורטהיימר הם מקומות מקסימים לבילוי והעשרה בכל יום בשנה, אולם בחג הפורים מתקיימים בהם גם אירועים מיוחדים לרגל החג (27.2-3.3).

בגן התעשייה של תפן, במוזיאון הצילום בתל חי ובמוזיאון הפתוח בעומר תוכלו לבלות בקרנבלים של איפור, הצגות, מוזיקה ועוד שלל פעילויות חווייתיות, בתשלום של כ-25-30 ש"ח לילד ו-10-15 ש"ח למבוגר.

כשהטבע פוגש את העיר

ביום שבת 27.2 בין השעות 10:00-16:00, עורך הטבע ביקור מפתיע במעוז התל אביבי הנודע – הנמל. אנשי קק"ל יפתיעו את הילדים והמבוגרים בתחפושות מקוריות בהשראת עולם החי והצומח של ישראל. בנוסף, יתקיימו פעילויות הכוללות הסבר על הסוואת בע"ח בסביבתם הטבעית, הכנת מסיכות ועוד.


הפעילות הססגונית הזו אינה בתשלום, אולם מומלץ לוודא את פרטיה ולהירשם אליה כשהוא מראש ב"קו ליער" של קק"ל: 1-800-350550.

מתקרקסים מצחוק

בילוי יקר אך מרהיב ומשעשע במיוחד הוא המופע המדהים של "קרקס אירופה" אשר שב לבקר בארץ לאחר 9 שנים. המופע כולל מיצגי אקרובטיקה ופעלולי אש מדהימים, בביצוע עשרות להטוטנים מהמובילים בתחומם, בשילוב הצגות ליצנות שיגלגלו אתכם מצחוק.
מסע ההופעות של הקרקס בארץ יחל בפורים בצפון הארץ – בחוצות המפרץ בחיפה (22.2-13.3), וכדאי מאד להגיע חרף המחיר: 100 ש"ח לכרטיס. לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים: קופות חיפה 04-8662244, הדרן *2274, בימות 02-6237000.

מדוושים עד לא ידע

אם אתם בחופש עם הילדים ביום ראשון 28.2, כדאי לבדוק את טיולי האופניים של קק"ל שיתקיימו בנגב הצפוני (יש להירשם מראש ב"קו ליער"). בין השעות 07:00-13:00 יצאו מפארק קק"ל באופקים 4 מסלולי אופניים בדרגות קושי שונות, החל מרכיבה עצמאית בתוואי נחל שמריה, ועד מסלול קצרצר לזאטוטים. במקום יהיה ניתן לשכור אופניים (החל מגיל 12) עבור תשלום ולאחר שנרשמתם מראש.
לפרטים נוספים ולהרשמה – "קו ליער": 1-800-350550.

חיות ומסיכות

חובבי הנוסטלגיה מוזמנים להגיע לשחזור גן החיות המיתולוגי של תל אביב, אשר יתקיים ביום ראשון 28.2 באיזור כיכר רבין בתל אביב החל מהשעה 11:00. בתוכנית: עדלאידע חייתית במיוחד, הופעות חיות של אמנים, מופעי רחוב, ממתקים נוסטלגיים ועוד המון הפתעות.

היש צוהלת ושמחה כמוני מסכה

חובבי התיאטרון והתרבות ישמחו לשמוע שמרכז סוזן דלל בתל אביב מארח זו השנה השניה את "פסטיבל ירון" להצגות ילדים של אורנה פורת, בין התאריכים  27.2-1.3. במסגרת הפסטיבל יזכו הילדים לא רק לצפות בהצגות ילדים מהטובות ביותר בארץ, אלא גם לחוות אותן בצורה יוצאת דופן: במפגשים עם הסופרים שעל בסיס ספריהם נכתבה ההצגה (כמו דתיה בן דור, לאחר ההצגה "מחסן השטוזים"), במשחק אקטיבי ואפילו בפעלולים קרקסיים. מחיר כרטיס 35-70 ש"ח, לפרטים נוספים: 03-5106925, שלוחה מס' 9.

יער בן שמן לובש חג

ביום שני 29.2 בשעה 10:00 מתקשט יער בן שמן לרגל חג פורים, ואנשי שנת השירות של קק"ל מקיימים בו פעילות מרתקת (למי שאינו יודע, שנת שירות היא שנת התנדבות לפני הצבא, אשר אינה באה במקום שירות צבאי אלא רק דוחה אותו בשנה).
במסגרת הפעילות יתוודעו ההורים והילדים לסיפור מגילת אסתר על דמויותיה הססגוניות, יבררו האם גם בעלי החיים והעצים עוטים תחפושות ויעשו הרבה מאד כיף ביער. הפעילות ללא תשלום, אולם מותנית בהרשמה מראש מכיוון שמספר המשתתפים בה מוגבל. לפרטים ולהרשמה – "קו ליער": 1-800-350550.

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים