בלב הערבה: מטמון של חופשה

מחפשים אתר נופש ידידותי לילדים עם חווית אירוח חמימה? תפסיקו לחפש. מטמון בערבה הוא מתחם נופש קסום שמחבק משפחות ועוטף בשלווה מכל הכיוונים. נווה מדבר אמתי בעין יהב שכולו צמחייה עשירה, מדשאות מטופחות, צימרים מאובזרים היטב במתחם אחד ששופע מתקני ספורט, שעשועים לזאטוטים והכל מרחק קצר בלבד ממסלולי טיול מיוחדים ואטרקציות מהנות. אוצר של מקום.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 19/12/2016

אווירה של כפר בלב המדבר

ברגע שנכנסים לאחת מחמש בקתות החדישות של מטמון בערבה מרגישים בבית. מדובר בבקתות עץ רחבות ידיים (כל יחידה 60 מ"ר) המחולקות לקומה תחתונה וקומת גלריה. הנוף המדברי הוא רק אחד מהאלמנטים שהופכים את החוויה כאן לכל כך נעימה: יש בפנים גם ג'קוזי עגול מקושט נרות, מיטה אורתופדית עטופה במצעי כותנה צחורים, פינת ישיבה מרווחת וגם אדן החלון שמרופד היטב מתאים לישיבה אלטרנטיבית. כמו כן, מטבח מצויד עם מיקרוגל, מקרר, כיריים ופינת אוכל. לכל בקתה מרפסת פרטית עם מרבצים כייפיים ופינת גריל הממוקמת בגינה פסטורלית להפליא. 

אווירה של כפר בלב המדבר

חדר הורים מפנק

גלריית לינה כיפית לילדים

גן עדן למשפחות

הקומפלקס עצמו הוא גן עדן למשפחות ואין רגע משעמם: גינה ענקית עם מזרקות מים ותאורה לילית יקבלו את פניכם ותוכלו לבחור בין סוכת זולה עם פוטונים לאתנחתא מושלמת, פינת יצירה לילדים ומשחקים רבים, מכוניות בימבה לקטנים ומשחקי חשיבה לגדולים. 

גן עדן למשפחות

חובבי הספורט ייהנו ממגרש כדורסל, כדורגל ומיני גולף ואם חשקה נפשכם לפגוש חיות, אתם מוזמנים לבקר בפינת החי בה ארנבות, שרקנים ותוכים. ניתן להזמין מראש גם טיפוס לילדים ולשכור אופניים לדיווש נמרץ במסלולים הסמוכים לאתר האירוח. 

קיר טיפוס לילדים

אורחי מטמון בערבה יכולים להיכנס חופשי בחודשי הקיץ החמים לבריכה הגדולה של הישוב הכוללת גם בריכת שכשוך לקטנים ומתקני שעשועים לילדים ומוצלת היטב וסביבה כיסאות נוח ושמשיות לבילוי מהנה. 

אחרי יום שכולו אטרקציות, בוודאי תרצו לאכול ותוכלו לבחור כיצד לרקוח לעצמכם סעודה: בפינת הטאבון הייחודית של המקום בה סאג' להכנת פיתות טריות או בפינת הגריל של הבקתה שלכם ויש אפילו פינת מדורה לחוויה קולינארית יוצאת דופן.

חצר מושלמת לחופשה

כאן גם יוצרים ונהנים 

אחת החוויות המומלצות כאן היא להתנסות בהזמנה מראש בסדנת פסיפס ולהתחבר לצד היצירתי תוך כדי החופשה. ניתן לבחור בין סדנת פסיפס על חלוקי אבן, יצירת שלט דקורטיבי לדלת, פלטה לשולחן. אפשר להשתתף בסדנת פיסול מדברי בה מפסלים למעשה מגזעי עצים ושורשים ששרדו את שיטפונות המדבר או לפסל בחוטי ברזל. נופש ייחודי מסוגו מחכה לכם בסופ"ש שכולו יצירה מדברית הכולל גם מפגשי יצירה וגם סיור אומנים יחד עם לינה בצימר המפנק (מותנה במינימום 6 משתתפים לסדנה). 

מגוון סדנאות פסיפס

להכיר את הערבה מהעבר אל ההווה

עין יהב עצמה, הישוב בו עדי מטמון הקים את מטמון בערבה הוא אזור נהדר לטיולים ואפשר להזמין טיולים מודרכים המלווים בהסברים מרתקים ובתצפיות מהפנטות בהנחייתו של עדי מטמון שהוא חקלאי, תיירן ומורה דרך. בין המסלולים המוצעים: סיור מתמר המקראית ועד עין יהב הכולל סיור באתר הארכיאולוגי "עיר אובות" (תמר המקראית), טיול הכרות עם הערבה התיכונה במסגרתו לומדים פרטים מעניינים על אתגרי החקלאות באזור יחד עם סיור בחממה לגידול פלפל ובית אריזה ועוד. כמו כן, תמצאו בעין יהב והסביבה מרכז רכיבה, מרכז מבקרים של מכוורת פורת, טיולי ג'יפים ואת חוות התנינים קרוקולוקו.     

מקום מושלם לחופשה משפחתית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים