עיר השמש הניצחית : אילת

עיר של ים, כפכפי אצבע, שמלות חוף, פחות שעות שינה, קרם הגנה, מסיבות והרבה חופש וכיף. מי היא אם לא אילת. העונה מתחילה ממש עכשיו ולפני שלא תוכלו לנשום שם באוגוסט, כדאי לכם לנפוש שם עכשיו.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 28/04/2011

סוף כל סוף מגיע הקיץ ויחד איתו מגיע הזמן לכל הבילויים הקיציים הכיפים האלה שחיכינו להם כל החורף. אחרי הכל הקיץ הוא הזמן האולטימטיבי לבילויים, ים, מסיבות, כפכפים, אבטיח, קוקטיילים קפואים וכל מה שכיף באמת.
אבל יש בארץ רק מקום אחד בו אפשר לחגוג את הקיץ כמו שצריך ועד הסוף. מקום בו הים כחול וצלול עם מים קרירים שרק מתחננים שניכנס אליהם לברוח מהחום ושבגדי הים, בגדי החוף, החצאיות והכפכפים מהווים את הבחירה האופנתית היחידה. החופים צהובים חוליים ויפים ומלאים בקיוסקים קטנים ובתי קפה שישמחו להגיש לכם בירה קרה, עם אבטיח קר וגבינה בולגרית עד לחוף החמים. כ
בר הבנתם שאני מדברת על אילת, נכון? אין כמו אילת בקיץ. העיר היפה הזאת המנומנמת בימי החורף כאילו מתעוררת לחיים איך שהטמפרטורות מתחילות לעלות ונהיית כולה עיר של קיץ, ים, שמש ומסיבות.

איפה לישון

אם לאס וגאס היא פארק השעשועים של ארצות הברית, הרי שאילת היא פארק השעשועים של ישראל. העיר מלאה בחדרי אירוח ומלונות גדולים, יפים ונוצצים על שפת הים, עם בריכות צמודות שרק מחכים שתבואו להתארח בהם. אבל האפשרות של חדרי מלון גדולים ועמוסים, עם בריכות מלאות ילדים ששרים במקהלה אגדו – דו- דו לא מתאימה לכל אחד. הרבה אנשים לא יודעים אבל באילת יש גם תעשייה גדולה של חדרי אירוח וצימרים באילת עם כל היתרונות של הקרבה לים ולבריכות, ובלי החסרונות של הלינה ביחד עם כל עם ישראל.
צימר חדרי האירוח זהבה.
בחדרי האירוח של זהבה תוכלו למצוא את ארבעת הסוויטות הנעימות של זהבה הפרושות ברחבי העיר.

סוויטת לב אילת למשל, ממוקמת מעל מלון קלאב הוטל ובמרחק הליכה של דקות מהחוף ומהטיילת. שתי סוויטות נוספות נמצאות מעל מלון מרידיאן כ- 7 דקות מהחוף ורצועת התיירות ומציעות אפשרות לינה לעד 6 אנשים.
בצמוד ליחידות נמצאת חצר טרופית יפהפיה עם פינות ישיבה קטנות וחמודות, פינות מנגל, בריכת שחיה וג'קוזי ספא. דירת היוקרה שוהם ויליג' נמצאת בשכונת יוקרה בקרבת מלון קלאב הוטל ומכילה שני חדרי שינה, סלון, מטבח מאובזר ועוד. בכל חדר יש מקלחת ושירותים פרטיים וביחידת ההורים יש גם ג'קוזי מרווח ומבעבע. לדירה חצר פרטית ופורחת עם מנגל ופינות ישיבה.

לאלו שבכל זאת רוצים בית מלון, אבל ללא לקיחת הלוואה מראש, מלון דליה יכול להיות הפיתרון עבורם. המלון שוכן על חופו של הים האדום בלב אזור התיירות צמוד לטיילת ובמרחק הליכה ממרכזי הבילוי של אילת. במלון דליה 62 יחידות אירוח השונות בגודלן ומתאימות לזוגות ולמשפחות בנות 4 נפשות. במלון מסעדה עם תפריט ישראלי ופאב לאוהבי חיי הלילה. 

עוד באילת, אבל בסגנון קצת אחר היא  הוילה התאילנדית הנמצאת באיזור שקט של אילת ובה שלוש יחידות אירוח המתאימות לזוגות ולמשפחות. הוילה מוקפת חומה גבוהה ועצי פרי ליצירת פרטיות מוחלטת. לוילה כניסה נפרדת ומסביבה ריצוף אבן ועצי נוי. בחצר הוילה בריכת שחייה ומפל מים שזורם אליה, פינת מנגל ענקית ופינות ישיבה. בשעות הערב החצר מוארת בתאורה מיוחדת המשרה אווירה שלווה.

מה לעשות?

אילת מלאה במגוון אטרקציות שיתאימו לכל אחד ולכל סוג של חופשה. אם מדובר בריף הדולפינים המפורסם בו תוכלו לשחות ולשחק עם דולפינים, הטיילת היפה עם כל הדוכנים הקטנים שמציעים בגדי קיץ וחוף, תכשיטים משקפי שמש ושלל אקססוריז, פארק השעשועים החמוד שעל הטיילת, המוזיאון התת ימי, ספורט ימי, טיולי ג'יפים וכל העולה על דעתכם. עם זאת האטרקציה הכי מומלצת, הכי כיפית והכי חינמית שיש באילת היא כמובן הים היפהפה.

הים הקריר מלא הדגים ושוניות האלמוגים מכיל בעיני את המהות של אילת. מומלץ לכל מי שמגיע לעיר לא לוותר, ללכת לאיזור חוף האלמוגים, לשכור שנורקל וסניפירים, לצלול/ לשחות ולחוות את הים האדום בשיאו על שלל גווניו ובעלי החיים שבו.

לאוהבי הפינוק והפדיקור תוכלו למצוא באילת את דוקטור דג, שם מציעים לכם מסאג' דגים רפלקסולוגי ייחודי לכפות הרגליים והידיים המסיר את כל שכבות העור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים