בשביל מה? בשביל ישראל

כיצד לצלוח את שביל ישראל מבלי להתרוקן מנטלית

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 18/04/2023

אתם חיים כאן בארץ די הרבה שנים, אבל עד כמה אתם מכירים אותה? כנראה שמעט מאוד. ככל הנראה יש אלפי מקומות כאן שכף רגליכם לא דרכה בהם מעולם וזה גורם לתחושת פספוס, כמו לגלות שהפסדתם את אהובתכם, שלא פגשתם את הוריכם הביולוגיים כי אתם מאומצים, או שלא מצאתם מימונה להתארח בה גם השנה. 

אז מה הפתרון? קודם כל להבין שמופלטה זה סתם בצק מגולגל עם חצי קילו דבש.

דבר שני, להכיר את שביל ישראל. שביל ישראל הוא מסלול הליכה באורך 1,100 קילומטרים המתפרש לאורכה של ישראל, מגבול לבנון בצפון ועד לים סוף בדרום. ההליכה בשביל ישראל היא חוויה ייחודית ומתגמלת המאפשרת למטיילים לחקור את היופי הטבעי, הנופים המגוונים וההיסטוריה העשירה של ישראל. 

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את שביל ישראל היא בשילוב שהות בצימרים ובמקומות לינה אחרים לאורך הדרך. זה לא רק מספק מקום לנוח בו בכל לילה, אלא גם מאפשר למטיילים לשקוע בתרבות המקומית ולהתחבר לאנשים באזורים הללו.

המארחים יכולים לספק טיפים פנימיים על המקומות הטובים ביותר לטיול, פנינים נסתרות לחקור, ותובנות על ההיסטוריה והתרבות המקומית. תאמינו לנו, זה עדיף על כל קניון בעולם. 

השביל מחולק ל-42 קטעים, שכל אחד מהם נע בין 10 ל-30 ק"מ ואורך בממוצע 6 עד 8 שבועות. לאורך הדרך תוכלו לחוות אתרים תרבותיים, היסטוריים ודתיים של ישראל, לרבות חורבות עתיקות, מנזרים ומקומות קדושים.

שביל ישראל נחשב לאחד מיעדי הטיולים המובילים בעולם, ומושך אליו אלפי מבקרים מרחבי העולם מדי שנה ממש כמו הריביירה הצרפתית, הרי ההימלאיה או קניון עופר בנס ציונה. (אתם לא מבינים איזה טירוף יש שם ב-black Friday).

טיול בשביל דורש כושר גופני, הכנה וציוד מתאים, אבל אומרים שהחוויה היא מאתגרת ומתגמלת כאחד, ומציעה נוף מדהים ומפגשים תרבותיים ייחודיים.

כעת אחרי שהשתכנעתם שזו החוויה האולטימטיבית עבורכם וחייכם יישארו חסרי משמעות אם לא תחוו אותה,

הנה כמה מקומות מומלצים ללינה, שנמצאים ממש לאורך השביל:

 

 צימר כפרי הררית – גליל עליון, רמות נפתלי

אם אתם באזור של רמות נפתלי, אתם מוזמנים להגיע אל 5 יחידות אירוח כפריות ומגוונות שנמצאות כאן, בחלקן ג'קוזי זרמים, מרפסות גן, פינת מנגל, שולחנות פיקניק, מדשאה וערסלים, נק' תצפית לנוף פנורמי מרשים ועוד. 

לפרטים: 053-6111378

 צימר כפרי הררית

בין הפרדס לנחל – גליל עליון, בית הלל

2 יחידות אירוח, מתחם פרטי לחלוטין לכל יחידה, 

חצר גדולה וירוקה עם ג'קוזי ספא מקורה, בריכת ילדים ו-2 מרפסות ענקיות עם נוף פסטורלי היישר מסיפורי אגדות.

לפרטים: 053-7630124

 בין הפרדס לנחל

מוזה צימר – ירושלים

כאשר תעברו ליד ירושלים תוכלו להיכנס אל מוזה צימר - 2 יחידות אירוח מאובזרות המסוגלות להכיל עד 4 מבוגרים או זוג + 2 קטנטנים, חצר פרטית ומטופחת עם בריכת אינטקס צוננת, מנגל, מעשנה, עמדת קומזיץ ועוד.

לפרטים: 053-5595395

 מוזה צימר

מי קאסה טו קאסה – ים המלח, ורד יריחו

בואו לחוות שהות רומנטית ומפנקת באמת בסוויטה המפוארת שלנו, המיועדת להסיע אתכם ללב מקסיקו. האווירה של הסוויטה עשירה בעיצוב מקסיקני אותנטי, גינה מפנקת ובעיקר שקט רב. 

לפרטים: 053-7105495

 מי קאסה טו קאסה

חוות נאות – הנגב, חוות נאות

בחוות נאות מגדלים עזים וכבשים ומייצרים גבינות משובחות - אתם מוזמנים להתארח ולחוות את חיי החווה מקרוב, גם אם אתם באמצע שביל ישראל וגם אם לא. במתחם בקתות זוגיות ומשפחתיות, אחת מהן נגישה לנכים. הן מבודדות זו מזו ומאפשרות שקט, פרטיות ונוחות מרבית. האירוח כולל ארוחת בוקר טרייה ובריכת טבילה מרעננת.

לפרטים: 053-9426515

 חוות נאות

חאן נחל חווה – הנגב, מצפה רמון

צריכים התרעננות מההליכה, במינימום כסף? אתם מוזמנים

לחוות את התרבות הייחודית והאותנטית של העם הבדואי עם חוויה בדואית שלמה ובלתי נשכחת בדרום הארץ. תוכלו להיכנס לאוהל בדואי מסורתי לאירוח, בו תתכבדו בכוס תה והזדמנות לנוח לאחר המסע. עם רדת הערב, התאספו סביב אזור המדורות עם אורחים אחרים ותיהנו מאווירת המדבר השלווה.

לפרטים: 053-7252813

 חאן נחל חווה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים