גם בחורף: צימרים עם בריכה מחוממת

אין כמו לברוח מהסגריריות שבחוץ, מהשמיים העטופים עננים אפורים ומהמטרים השוצפים אל חיקה של בריכה מחוממת. טבילה חמימה בבריכה עם מים מלטפים ומרגיעים ישדרגו לכם את החופשה, גם בחורף.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 11/11/2014

החורף הוא עונת הפינוקים והריגושים, הצפון ירוק יותר מתמיד, הדרום פראי, זה הזמן לגנוב רגעים של אושר, להתנתק מהשגרה ולצאת לנפוש בצימרים עם בריכה מחוממת. מרחבי אירוח שמציעים בריכה מרכזית או בריכות פרטיות לכל יחידה, כך שתוכלו לדלג ישירות מבין הסדינים לשכשוך מרענן, להשיל את המעילים ולהישאר בבגד ים, להרגיש קיץ גם כשסוער. 

בחרנו כמה צימרים חלומיים עם בריכה מחוממת לימים חמים ונעימים בשיא העונה הקרה.

אוטופיה גלילית: רגיעה בבריכה מחוממת

הבריכה היא הכוכבת המרכזית של מתחם הסוויטות האקסקלוסיבי אוטופיה גלילית אשר שוכן בכרם בן זמרה. המתחם המקורה מבטיח הנאה במים הצלולים והחמימים, כשתוכלו לתמרן בין זמן איכות בערסל או בנדנדה ובין שכשוך עליז או טבילה מרגיעה. שתי הסוויטות מזמנות פינוקים נוספים בחלל מודרני עם טוויסט של אבנים בשיק עתיק. כאן מחכים לכם מיטה זוגית עטופה מצעים צחורים, ג'קוזי גדול בנוי צמוד לחלון, מטבחון מאובזר היטב, חצר ירוקה ופינת ישיבה אינטימית ונוף גלילי כובש לב.  

מעוצה ומחומם, אוטופיה גלילית

שלווה עילאית: בריכת פסיפס מרהיבה

הסטנדרטים הגבוהים של שני הצימרים בשלווה עילאית ניכרים בכל פרט ופרט, עיצוב מודרני מוקפד, רהיטים אלגנטיים, מסך שטוח גדול, קמין, מטבח מאובזר היטב, סלון מעודן, חדר אמבטיה מעוצב וגולת הכותרת - בריכה גדולה מחוממת בנויה מפסיפס מרהיב ביופיו. הבריכה פרטית צמודה לכל סוויטה ומקורה בקירוי חזק ועמיד אך בעל שקיפות שמדמה תחושה של אוויר פתוח בימי החורף, כך שלא תרגישו את הקור אלא תתענגו על החמימות המתפשטת בסביבה. לצד הבריכה שוכן ג'קוזי ספא גדול מוקף במת עץ, הזדמנות לשלב בין שתי ההנאות בנופש אחד. בתוך מתחם של הבריכה יש גם מיטות שיזוף מפנקות, ערסלים ונדנדות לרגעים של אתנחתא. 

שלווה עילאית, עבודת פסיפס מדוייקת

שלוות גן עדן: שלווה טוטאלית

שלוות גן עדן כשמו כן הוא, מקום בו תיהנו מרוגע אינסופי, סוויטות יוקרתית שכוללות ג'קוזי גדול, מיטה זוגית מפנקת, קמין, מטבחון ופינת אוכל, מכונת אספרסו בתפאורה קלאסית ומעודנת בין אם זה בגופי התאורה, בפסלים האומנותיים או בכריות ובשטיחים. לשתי הסוויטות בריכה מחוממת משותפת מוארת בתאורת לילה רומנטית, מסביב פזורות מיטות שיזוף ובתוך מבנה מקסים ישנו גם ג'קוזי זרמים ענק בו תוכלו ליהנות גם ממסך שטוח גדול המחובר למערכת קולנוע ביתית, חוויה מהסרטים. 

מקום כשמו כן הוא, שלוות גן עדן

מול הצבר: הנגב מפנק במיוחד

באווירה כפרית מחבקת, בין יחידות בעלות מרחב פנימי שנע בין צבעים שונים מיחידה ליחידה, תוכלו להשקיף אל הנוף של הנגב הצפוני וליהנות מג'קוזי, מטבחון מאובזר, חדרי שינה נעימה, מרפסת מרווחת ובריכה מחוממת משותפת לאורחי היחידות, מוקפת דק עץ, כיסאות למנוחה. האזור שופע מסלולי טיול ואטרקציות מדבריות כך שתוכלו ליהנות הן מהיחידות הביתיות, מהבריכה וגם מהרפתקאות בנגב, חופשה נינוחה במיוחד מול הצבר.

מול נופי הנגב, מול הצבר

 חוות נחל הרועה: לטבול בטבע

בין נופים בראשיתיים בתוך מבנה שיזכיר לכם מערה, אבנים מחוספסות ושלווה מדברית עוצרת נשימה, אתם מוזמנים לטעום אירוח מסוג אחר בחוות נחל הרועה. בנייה אקולוגית יוקרתית שמתכתבת בהרמוניה עם המרחבים הפראיים, ריהוט בעבודת יד ובריכה מחוממת פרטית טובלת בתוך שדה חצץ מוקפת באבנים פראיות ומתמזגת בתוך הטבע. טבילה לעולם אחר.

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים