צימרים יוקרתיים במחירים שלא ישאירו אתכם בבית

החורף הוא בהחלט הזמן הכי מתאים לצאת לצימרים יוקרתיים ומפנקים, במחירים הכי מפתים עם אקסטרה תוספות ופינוקים. ריכזנו עבורכם חמישה מומלצים שהכי שווה להגיע אליהם בדיוק עכשיו!

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 16/11/2014

דארנא בגליל: חוות אירוח אקולוגית לזוגות

חוות האירוח דארנא בגליל נמצאת בישוב הקהילתי לבון, אשר מוקף כולו בנוף הים התיכון, בקעת בית הכרם, רמת הגולן ובצמוד לשמורת מתלול צורים. במתחם האירוח היוקרתי שתי סוויטות מפוארות ומעוצבות בטוב טעם, עם המון נגיעות של רומנטיקה ואהבה. בסוויטות ג'קוזי זוגי עטוף בחלונות ומשקיף על הנוף הירוק, פינת ישיבה מזמינה, מטבחון מאובזר וקמין רומנטי במיוחד.

האירוח האקולוגי הוא דרך חיים, גג הבית משמש לייצור חשמל, המים ממוחזרים להשקיית הגינה ובגינת הירקות תמצאו ירקות אורגניים רעננים. ארוחת הבוקר הדשנה והטעימה תוגש לכם למרפסת צבעונית עטופת ריחות משכרים.

המחיר: שני לילות באמצ"ש 900 ₪ ללילה, כולל ארוחת בוקר ובסופ"ש 2 לילות ב-1100 ₪ ללילה כולל ארוחת בוקר

אקסטרה: מיצים טבעיים, בירות, יין, עוגיות, פירות, שוקולדים ועוד.

דארנא בגליל צילום רועי חן

>> כנסו עכשיו לרשימה המלאה של צימרים יוקרתיים בכל הארץ

אחוזת הכורמים: חיזור רומנטי

אחוזת הכורמים המפוארת נמצאת בחד נס, ומזמינה אתכם למתחם האירוח היוקרתי שלה, שכולל שש סוויטות מעצבות, קלאסיות עם גינה ירוקה, דק, מתחם ברביקיו, שולחנות משחק, פינות חמד ופינות ישיבה. את כל היופי הזה וגם את נופי הכנרת והרי הארבל, תזכו לארח ממש בסוויטה שלכם, בזכות חלונות הזכוכית הענקיים שמזמין את הנוף פנימה אליכם. אל האחוזה תוכלו להגיע גם עם ילדים או חברים וליהנות מאירוח משודרג, ממטבח מאובזר, כולל מכונת אספרסו ומתקן מים, סלון מרווח, מרפסות פרטיות, פינת משפחה מפנקת ועוד שפע פינוקים מהנים, כולל מגוון טיפולי ספא ועיסויים. אידאלי למסיבות וחגיגות משפחתיות.

המחיר האטרקטיבי:

בחודשים נובמבר-מרץ תינתן 20% הנחה מהמחירון

אחוזת הכורמים

גן המלכים: אירוח כיד המלך

שתי הסוויטות המפוארות של גן מלכים נמצאות באמירים, והן מיועדות לזוגות בלבד. מלבד הנוף הטבעי והיפיפה שנשקף מן הנקודה הגבוהה ביותר ביישוב, של רמת הגולן והכנרת, המתחם המבודד והרומנטי עטוף במרחבים ירוקים, בחצר מטופחת וגדולה ובפינות ישיבה קסומות.

יחדות המלוכה המפוארות והאקסקלוסיביות כוללות תצפית פנורמית דרך קירות חלונות ענק, מרפסת מקורה וחלל שינה עם בימה מוגבהת ועליה מיטה אורתופדית מרווחת, ג'קוזי ענק עם תאורה צבעונית מתחלפת ומולו מסך led  ענקי, מערכת קולנוע ביתית, ונגן בלו-ריי. מלבד זאת, לרשותכם מטבח מעוצב ומאובזר, תנור קמין, מקלחון זוגי עם ג'טים של עיסוי וגם טיפולי גוף וספא מפנקים וארוחות שף בהכנה ובהגשה אישית.

המחיר האטרקטיבי: אמצ"ש 750-850 ₪, סופ"ש 900-1100 ₪ ללילה לזוג (תלוי בסוג החדר)

אקסטרה: קורנפלקס, גרנולה, מעדנים, בירות, מיצים, יין, פופקורן, שוקולדים, פירות, מכונת קפה ובר אלכוהול חופשי.

גן המלאכים

טיטי צימרים וספא: פינוק בגליל

נופש מוקפד בארבע סוויטות מפוארות, ג'קוזי ספא ענק והמון שלווה. זה המתכון העיקרי של מתחם היוקרה הגדול הזה, טיטי צימרים נמצא במושבה הציורית להפליא ראש פינה. לכל סוויטה חצר פרטית ובחלל המשותף לסוויטות סלון מרווח עם מסך ענק, פינת אוכל לסעודות משותפות ומטבח מאובזר, כולל מדיח ומכונת אספרסו. בחצר המשותפת ריהוט גן יוקרתי, פינת ברביקיו וצמחייה מעוצבת ועשירה.

הסוויטות במתחם מרוהטות בטוב טעם ובמתחם החוץ הפרטי של כל סוויטה מרפסת עם מ

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות רומנטי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים