פסגה לבנה: צימרים בקרבת החרמון

זה קורה זה כבר כאן. החורף הגיע בסערה גדולה ופסגת החרמון צפוייה להתכסות במהרה לבן. אז מתי נוסעים, עם מי לאן? קבלו את ההמלצות שלנו לצימרים שהכי קרובים לחרמון.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 26/11/2014

עונת החרמון מתקרבת, ההר יהיה עטוף בקרוב מאוד בשלג צח ואתם תוכלו ליהנות מאווירה חורפית ישראלית. אתר החרמון המשתרע על פני 2,432 דונם בגובה 1600-2040 מטר מעל פני הים ומזמן שלל אטרקציות לכל המשפחה מנסיעה ברכבל דרך גלישת סקי, סנובורד, מגלשות הרים ומזחלות מול נוף עוצר נשימה. זה הזמן לחפש צימר מפנק ליד החרמון כבילוי רומנטי לזוגות אוהבים שרוצים להשיק את החורף בחרמון ובסביבותיו או למשפחות בבילוי יוצא דופן. לפניכם המלצה על מספר צימרים סמוכים לאתר החרמון שנהנים מהתפאורה המסנוורת וכן מציעים לאורחים פינוקים מיוחדים. 

מבט מושלג מסוויטות מילס

אביב בנווה אטי"ב: ספא באמצע החורף

אין כמו לחמם את העונה הקרה בטבילה בג'קוזי ספא תחת כיפת השמיים. בשתי הסוויטות המפוארות (סוויטה משפחתית וסוויטה זוגית) של אביב בנווה אט"יב השוכנות על רכס הרי החרמון, תוכלו ליהנות מחוויית אירוח יוקרתית - קמין בוער, אלמנטים מסוגננים, פינת ישיבה אינטימית, סאונה וג'קוזי ספא פתוח הפונה אל נוף ההר. במתחם פועל גם בית קפה בשיק כפרי בו ניתן ללגום שתייה חמה ושתייה קלה ולהתענג מדי בוקר על ארוחת בוקר עשירה ומענגת. מכאן תגיעו במהירות שיא לאתר החרמון ותיהנו מחופשה חלומית. 

אביב בנווה אטי"ב

הנוף הצפוני : ספא מענג בקצה הצפון

הבקתות המרהיבות של קיבוץ אורטל משרות מיד שלוות אינסוף, ריהוט כפרי, ג'קוזי עגול הפונה לנוף של מרחבים ירוקים או לבנים - תלוי בעונות השנה, קרוב מאוד לאתר החרמון ולשלל מסלולי הליכה ואטרקציות ברמת הגולן. ב-52 בקתות האירוח תיהנו מאווירה רומנטית ורגועה ובנוסף כולל המתחם ספא עם חדר טיפולים בו ניתן ליהנות מעיסויים קלאסיים או אלטרנטיביים שישחררו אתכם מדאגות וטרדות היומיום. אל תוותרו גם על ביקור ביקב אורטל וטעימה מהיינות המשובחים של היקב! לחיי הנאות חורפיות! 

אירוח קיבוצי והרבה שלווה, אורטל הנוף הצפוני

 אחוזת מרום: מלון בוטיק באזור החרמון

באחוזת מרום בנווה אט"יב תשכחו שאתם בארץ, העיצוב האירופאי הקלאסי, הריהוט האלגנטי והנופים שצבועים בלבן בעונת החורף ייקחו אתכם הרחק למחוזות אחרים. מדובר ב-5 סוויטות יוקרתיות (4 לזוגות, סוויטה אחת משפחתית) עשירות בגוונים חמים וחושניים, חדר שינה מפנק, ג'קוזי אבן רחב ידיים עשוי אבני בזלת, מטבחון מאובזר היטב, תחושת ניתוק טוטאלית מחיי היומיום. במתחם פועלת מסעדת שרולה המתמחה בבשרים משובחים המוגשים בליווי יינות כסעודת ערב רומנטית - אפרה סקי בניחוח ישראלי.

מלון בוטיק בסגנון אירופאי, אחוזת מרום (צילום סשהבה אלכוב)

סוויטות מילס: פינוקים וליקר דובדבנים

הפינוק הראשון שתקבלו בבואכם לסוויטות מילס בנווה אט"יב הוא טעימה מליקר הדובדבנים המפורסם של אילן, בעל המקום המייצר במו ידיו את הליקר המשגע הזה. מכאן הפינוקים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים