ולנטיין דיי: הצימרים הכי רומנטיים

לכבוד הולנטיין דיי, יצאנו לחפש עבורכם את הצימרים הכי רומנטיים לחגוג את היום הזה עם המון אהבה ובאווירה כפרית נינוחה המנותקת מחיי השגרה. לפניכם המיטב.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 04/02/2015

חג האהבה הנוצרי נחגג בכל העולם המערבי, אז גם לנו בא! למי אכפת שהוא חג לא יהודי? העיקר  שוואלנטיין הוכתר כפטרון האוהבים, ואנחנו שאוהבים לאהוב, חוגגים אותו ובגדול. היכן? תבחרו!

אחוזת סחלב - כפר ורדים

אל אחוזת הסחלב המסוגננת והמעוצבת, מוזמנים רק זוגות ומתחם האירוח מפנק בהתאם. מלבד הימצאותכם בכפר ורדים היפיפה, בגליל המערבי, שמהווה מקום רומנטי כשלעצמו, באחוזה יש שתי סוויטות אירוח יוקרתיות ורומנטיות. הסוויטות מעוצבות בסגנון איטלקי מן המאה ה- 16 וכוללות מרפסות עגולות וחצר פנימית קסומה, עם בריכה, פינות ישיבה, מיטות שיזוף וג'קוזי ספא זרמים וצמחייה משגעת. תוסיפו לכך ג'קוזי פרטי, מטבח מאובזר ומגוון פינוקים, כמו עיסויי ספא, יין, שוקולדים ועוגות, ותקבלו את חג האהבה המושלם.

אחוזת סחלב

פנחס וגסטון - לימן

סוויטות היוקרה של פנחס וגסטון בלימן, נמצאות ממש על  קו המים ומעניקות לכם מקום אידיאלי למימוש החופש הזוגי והרומנטי שלכם. במתחם שש סוויטות מפוארות, עם בריכת שחיה מחוממת אל מול הים, הוט טאב, נדנדות, ערסלים, מיטות שיזוף והמון רומנטיקה ושלווה. ואם כבר פינוק יוקרתי אז יש גם מרתף יינות וסיגרים, יין איכותי, ספא ואוכל משובח. בכל סוויטה אמבטיה זוגית ומעוצבת, מכונת אספרסו ושלל יצירות נוי אומנותיות מפורסמות.

פנחס וגסטון בלימן

דוריתא – לימן

צימר דוריתא, נמצא אף הוא במושב לימן בגליל המערבי, ומציע לכם עוד חופשה חלומית בחמש סוויטות יוקרה, למרגלות ראש הנקרה. השקט הגלילי מורגש היטב והאינטימיות והשלווה נשמרת כל העת. אם חיפשתם צימר בסגנון 'טוסקנה', אזי זהו המקום עבורכם. הטאצ' האישי מורגש בכל פינה, כולל ביחס האישי של בעלי הצימר הנהדרים. הסוויטות מעוצבות למשעי, כולל חלונות בלגיים גדולים אשר משקיפים אל הגינה המהממת במקום, מיני בר, יין, קמין וג'קוזי מפנק. בנוסף, תוכלו ליהנות ממתחם בריכה משותף, ובו גינה מטופחת, פינות ישיבה, ערסלים, שולחנות משחק של סנוקר וביליארד, ג'קוזי ספא ועוד.

דוריתא בלימן

סוויטות אירוס - עין חרוד 

שש סוויטות ובקתות עץ יוקרתיות עם נוף משגע של עמק יזרעאל ונוף הגלבוע, מחכות רק לכם בעין חרוד. הסוויטות מעודנות ומאובזרות היטב, כך שלא תצטרכו לעזוב אותן לרגע, אלא אם ממש תרצו... בכל סוויטה ג'קוזי, שניתן לצפות דרכו אל הנוף דרך קיר זכוכית, פינת ישיבה, יחידת מקלחת מפנקת, מטבחון מאובזר, מרפסת פרטית, גינה פרטית ומטופחת ואם תרצו, גם טיפולי ספא מפנקים וארוחת בוקר עשירה. האירוח בסוויטות מיועד לזוגות בלבד כך שאין סיכוי שיסתובבו לכם ילדים באיזור.

סוויטות לזוגות בלבד, עין חרוד

דרור בתבור – כפר קיש

נופש בסגנון כפרי עם שלוש בקתות עץ זוגיות חדישות, מעוצבות, רומנטיות ומפנקות בדרור בתבור שבגליל התחתון. בכל בקתת עץ- ג'קוזי גדול, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה נוחה ושלל פינוקים כגון: פירות, יין, סבונים, חלוקי רחצה ועוד. בחצר היפה, מרחבי דשא, פינות ישיבה, ג'קוזי וספא חיצוני.

דרור בתבור

סוויטות בר בגולן – בחד נס

חופשה חלומית בגולן מתחילה ממש כאן במתחם עם שתי סוויטות יוקרתיות ומקסימות של לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים