אירועי פסח שאסור לפספס

פסטיבל אבוריג'ינים בפארק האוסטרלי, פעילות ספורטיבית בחמת גדר, פארק בוטאני פורח בלב השרון, פעילות תיאטרון שכולה ירוקה ועוד. כל מה שתמצאו לעשות בחג הפסח הזה.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 19/03/2015

מחפשים אטרקציות לפסח? בילויים עם הילדים? סיורים במקומות ייחודיים, פעילויות ספורט אנרגטיות או הצגות מדליקות? אספנו עבורכם שלל המלצות על אקשן בחמת גדר, הרפתקאות בכפר אוסטרלי בגן גורו, אומנות במוזיאון הפתוח בתפן, סיור סחלבים ריחני באוטופיה ועוד הפתעות לחג האביב.

גן גורו: אוסטרליה זה כאן

בפסח תוכלו ליהנות בגן גורו שבניר דוד בו משוטטים קנגורואים וקואלות ועוד שלל בעלי חיים מחגיגה אוסטרלית מיוחדת! פסטיבל האבוריג'ינים האוסטרליים לכל המשפחה יכלול סדנאות יצירה כמו איפור פנים שבטי, הכנת תליון אבן, כלי נגינה שבטיים, דגמים של קנגורו, בומרנג אוברג'יני ובכל צהריי יום יתקיים מופע מוסיקלי בסגנון אבוריג'ני. 

מתי: בחול המועד פסח בימים א'-ד',  5-8/4/15 בין השעות 09:00-17:00.

פרטים: מחיר הכניסה לגן גורו: 46 שקלים לכרטיס החל מגיל שנתיים ומעלה. חלק מהסדנאות בתשלום.   

פסטיבל אבוריג'ינים לכל המשפחה, צילום אילן לורנצי

פעילות משפחתית בפסח

עושים ספורט בחמת גדר

חג החירות זה הזמן להיכנס לכושר או לפחות לצאת לחוויה אקטיבית. אתם מוזמנים להשתתף בספורטיבל במתחם חמד גדר שיכלול מפגש עם ספורטאים, תחרויות ספורט, סדנאות ספורט ובריאות, מסיבת בריכה עם dj ועוד שלל אטרקציות אולימפיות עם הרבה אנרגיות. ההפנינג יימשך שבועיים, כשבשבוע הראשון ייהנו המבקרים בספינינג, זומבה, פילאטיס, משחקי כדור ובשבוע השני מטורניר קט רגל, יוגה ומדיטציה. כמו כן, הקימו בפארק מתחם אוהלים ענק עם מגוון אפשרויות לינה כמו איגלו קמפינג, אוהל ממוזג ועוד. 

מתי: בפסח 29/3-11/4

פרטים: מחיר לכרטיס: ילד עד גובה מטר נכנס חינם. 100 ₪ לאדם. כל הפעילויות כלולות במחיר הכניסה. המתחם פתוח בימים א' ושבת 08:30-17:00, ב'-  שישי 08:30-22:00. 

פסטיבל מלא אנרגיות, ספורטיבי בפסח בחמת גדר

פסטיבל ספורטיבי, צילום שרון ניניו

הדינוזוארים מגיעים לבאר שבע

בגן החיות zoo נגב תיפתח בקרוב תערוכת דינוזאורים מרשימה המאפשרת מפגש עם 130 מינים שונים של עופות, יונקים וזוחלים בני זמננו לבין אבותיהם הדינוזאורים מלפני מיליוני שנים. המבקרים בתערוכה יוכלו להכיר את הדמויות הענקיות הללו, שהתהלכו כאן לפני מליוני שנים ולקיים איתם מפגש מרתק, מסקרן  ומהנה. 

בתערוכה אזור אינטראקטיבי הכולל מגוון פעילויות יצירה, רכיבה על דינוזאורים ואף דגמים מכאניים של דינוזאורים שמאפשרים לילדים להתרשם מהאנטומיה של זוחלי הענק ואף להפעיל אותם.

מתי? 26/3-14/6 בגן החיות העירוני של באר שבע.

דינוזאורים בני כמה מליוני שנה

כיף במוזיאון הפתוח

המוזיאון הפתוח בגן תעשייה תפן יחגוג בפעילויות ואטרקציות בחג הפסח מסדנאות יצירה, דרך משחקי דמיון ועד הצגות תיאטרון. התוכנית האמנותית כוללת: מדי יום בשעה 10:00 בבוקר סדנאות יצירה, בשעה 11:00 מפגש בגלריה בעקבות התערוכה של הפסלת ורדה יתום, בשעה 12:00 הצגות לילדים של תיאטרון המפרש ובנוסף, תוכלו לסייר בין אוסף מכוניות קלאסיות.

מתי: ימים ושעות פתיחת המוזיאון בפסח:  א', ו' וערבי חג סגור, שבת וחג 10:00-16:00, ימי חוה"מ 09:00-16:00.

פרטים: מחיר כניסה מגיל 3 ועד 103: 35 ₪, הצגה- 25 ₪.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים