ימי הביניים: על אבירים, קרבות וקולינריה

להתנתק לכמה שעות מההווה, לחזור בזמן לתקופת ימי הביניים, ליהנות ממופע אבירים מרהיב, להקשיב להוראות המלך ולחגוג במשתה חגיגי הכולל ארוחה עשירה בת שלוש מנות, אבל ללא סכו"ם... כל זה ועוד במצודה בעכו.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 13/04/2015

אולם המצודה שבחצי האי עכו, מציע בילוי חוויתי לכל המשפחה שלא תשכחו כל כך מהר וטרם נראתה בישראל. בעולם כולו כבר מכירים את קרבות האבירים אבל עכשיו גם בישראל, כאן בעכו. 

המופע מתחיל בהיפודרום המקורי עם קרבות אבירם על סוסים יפיפיים, קרב אלגנטי המנוהל ע"י הכרוז והמלך. המבקרים יעברו למסע בזמן שיחזיר אותם לתקופת ימי הביניים בה המלך ריצ'רד שהיה הגיבור המיתולוגי של תקופת הצלבנים, שלט בארץ ישראל. המבנה הצלבני השמור והמרשים יוצר אווירה אותנטית ומכניס את הצופים לאווירה אוהדת ונלהבת. ארבעת הלוחמים האמיצים רוכבים על הסוסים ויילחמו זה בזה עד לניצחון על כס המלוכה. הקהל יחולק לקבוצות אוהדים שיצטרך לעודד את האביר שלו לאורך הקרב.

יש כאן מלך והוא זה שקובע, צילום דנה נמדר

יש מנצח אבל התעייפנו ואנחנו רעבים

לאחר הקרב המרשים והניצחון הסוחף שף האביר שהגיע אל הכס, המשתתפים יעברו אל אולם האבירים המשוחזר והמרשים במתחם ויחגגו במשך שעתיים את משתה המלך. המשתה כולל ישיבה סביב שולחנות ערוכים למשעי, מוסיקה וריקודים סוחפים, יין אדום איכותי וארוחת ערב הכוללת שלוש מנות מוקפדות כאשר את כל הארוחה ניתן לאכול רק בעזרת הידיים.

צוות שחקנים מיומן הלבוש בבגדים מסורתיים ילווה את המשתה בהופעות משעשעות, ריקודים הסוחפים אל כל האורחים ואפילו ריקוד מסורתי אחד עם טוויסט להיום.

האבירים בזירה, צילום יח"צ

הסעודה, צילום דורון זלצר

היכן: "המצודה", רחוב ויצמן 1, אולמות האבירים, העיר העתיקה עכו.

כמה עולה: מחיר כרטיס למופע הסוסים - 90 ₪ לאדם (מגיל 3). מחיר עבור תושבי עכו: 80 ₪ לאדם (מגיל 3). 

ניתן לרכוש כרטיס משפחתי למופע הסוסים (זוג הורים ו-2 ילדים): 320 ₪. 

כרטיס משולב למופע הסוסים ולמשתה: 290 ₪ לאדם (מעל גיל 3)

ניתן לבדוק הנחות דרך מועדני כרטיסי האשראי.

רוצים לישון בעכו והסביבה: אם אתם נוסעים לסופ"ש ארוך או אפילו לכמה ימים באמצ"ש צימרים בעכו והסביבה יתאימו לאירוח משפחתי או זוגי וכך תוכלו לשלב גם טיולים נוספים באיזור.

הופעות מרהיבות בזמן המשתה

 

 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים