הכל על שבועות: מה עושים עם הילדים ואיפה

קליעת סלים, הכנת גבינות, תחרות יופי בין הפרות, סיורים עם הטרקטור ועוד מגוון פעילויות המתאימות לבילוי עם הילדים בשבועות. מה ואיפה ?

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 03/05/2015

החג הכי תוסס בשנה, חג המים שמבשר על בואו של הקיץ. חג של חופשה משפחתית חגיגית בבגדי חג לבנים. אז יש כאלה שיוצאים לחופשה משפחתית ומחפשים צימרים פנויים לשבועות וחשוב שיהיה גם בריכה ויש כאלה שמבלים בפעילויות חד יומיות. קבלו את ההמלצות שלנו.

מוזיאון "החצר הישנה" בקיבוץ עין שמר

כמו בכל שנה, קיבוץ עין שמר מציע מגוון פעילויות הכוללות הדרכות במוזיאון ובחצר + סרט אורקולי , מגוון פינות יצירה בינהן הכנת סלים וזרי ראש, אפיית לחמניות בתנור לבנים עתיק, פינות חי וליטוף, סיור בטרקטור וביקור ברפת ובנוסף יתקיימו טקסי ביכורים והופעות מחול. הפעילויות מתאימות לכל המשפחה.

מתי? ביום ראשון, 24/5/2015, בין השעות 10:00-18:00

טקסי ביכורים יתקיימו בשעות: 13:30, 16:00.

כמה עולה?  ילד מגיל שנתיים –60  ₪, מבוגר – 52  ש"ח, אזרח ותיק 45  ש"ח

ביקור במוזיאון וברפת, קיבוץ עין שמר

פסטיבל הקולעים: חוות דרך התבלינים     

שלושה ימים של פסטיבל ססגוני המשלב אומנות, סיורים וקולינריה ברוח החג.  במקום יתקיימו מגוון סדנאות קליעה (בתשלום 30-40 ₪ למשתתף), סיורים מודרכים וחינמיים בטבע, תערוכת חקלאות בין סודות העמק וסיורים בשדות התבלינים. בנוסף תוצב במקום פינת יצירה לילדים (השתתפות בעלות סימלית של 15 ₪).

במתחם שוק תבלינים ענק הכולל מעל 500 תבלינים וצמחי מרפא וכמובן מבחר גבינות ומתבלים ברוח החג ומתחם קולינרי בסגנון תה – ביסטרו המציע שפע של חליטות תה, עוגות ומבחר מאפים ופיצות – כל זה מול נוף השדות הפתוח.

מתי? 23-24/5 בבית לחם הגלילית

קליעת סלים והכנת טנא, צילום יח"צ

חג החלב: חוויה בטעם של פעם

באר טוביה לובשת לבן ומזמינה אתכם לחווית טבע וביכורים המתאימה לכל המשפחה. הפעילות הכוללת מתחמי יצירה לילדים, הופעת סוסים מרהיבה, פינות חי, דוכני אוכל, רכיבה על סוסי פוני ותחרות ארצית להכתרת מלכת היופי של הפרות. עוד מקום יערכו טעימות של זיתים, דבש, מבחר יינות ועוד. 

מתי? 22-24/5  החל מ 09:00

תחרות היופי של הפרות תתקיים ביום שישי 22/5 והטקס המרכזי יתקיים ב 11:00.

כמה עולה? במכירה מוקדמת  30 ₪ למבוגר ו-40 ₪ לילד (עד גיל שנתיים ללא תשלום).

ביום האירוע: 40 ₪ למבוגר ו-50 ₪ לילד (עד גיל שנתיים ללא תשלום).

מי הכי יפה?  צילום צור חקלאות

הפנינג חקלאות במושב אחיטוב

מושב אחיטוב הידוע בגידולי המלפפונים מזמין אתכם לחגיגות שבועות חקלאית ולהתחבר לאדמה ולתוצרת חקלאית מקומית וטרייה. בפסטיבל תוכלו ליהנות מתצוגה מרהיבה של כלים חקלאים, פיתוחים חקלאיים מתקדמים, תוצרת חקלאית מגוונת, מגוון הפעלות וסדנאות לילדים בתחום היצירה וכמון טעימות של תוצרת חקלאית מקומית. במקום יתקיימו דוכני אוכל של המאמות המקומיות. 

במהלך היום יתקיימו סיורים מודרכים בחממת המלפפונים המקומית ובמסגרת הסיור תהיה אפשרות לביצוע קטיף.

מתי? יום שני ה-25 במאי 2015 (איסרו חג), בין השעות 15:00-10:00.

כמה עולה? הכניסה חופשית לקהל הרחב. 

הפנינג באחיטוב,יח"צ

על טעמים ואוצרות בקיבוץ שומרות   

בקיבוץ שומרת שבגליל המערבי ממוקמת מחלבה משפחתית ותיקה שמייצרת גבינות איכות גליליות במגוון סוגים וטעמים. מחלבת אלטו בקיבוץ שמרת  מזמינה אתכם לבוא להתרשם ולטעום ובמהלך שבועות יתקיימו במקום מגוון פעילויות להכנת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים