טבע ביחיעם: מנות של נופש, טבע ומשפחה

אם חיפשתם נופש משפחתי שמשלב טבע, נופים, אטרקציות, בריכה וגם פינה קטנה, רק לכם, בה תוכלו ליהנות מבירה טובה - טבע ביחיעם זאת בהחלט התשובה עבורכם.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 14/06/2015

משפחות מטיילות רבות בוחרות לנפוש ב טבע ביחיעם , באווירה קיבוצית שלווה ונעימה. תודו שכשיש ילדים, הכי כיף שיש הכל במקום ושנמצאים במרכז העניינים של כל האטרקציות ומסלולי הטיול האזוריים. הקיבוץ ממוקם בגליל המערבי ובכל מקום בקיבוץ תפגשו מדשאות ירוקות ורחבות ידיים, פינות ישיבה, עמדות ברביקיו וכמובן בריכה גדולה. אז מה צריך יותר מזה?

סביבה פורחת וירוקה, טבע ביחיעם

טבע ביחיעם - כאן ישנים מול הנוף

חדרי האירוח במתחם יחיעם כוללים  כ 52  חדרי אירוח בסגנון צלבני, אידיאלים לאירוח משפחות ו/או קבוצות. בחדרים אלו תמצאו מיטה זוגית וספה נפתחת (לשניים), וגם מקרר קטן, פינת קפה, מזגן, טלוויזיה, מקלחת ושירותים.  20 חדרי האירוח הנוספים, כוללים מיטה זוגית, מיטת קומתיים ואפשרות למיטה נוספת נפתחת. גם חדרים אלו מאובזרים בפינת קפה, טלוויזיה, מזגן ומקרר קטן. יש אפשרות להזמין גם מיטת תינוק ופלטה חשמלית.

חדרי האירוח הצלבניים

חדרי האירוח הכפריים, חדר הדס

פינות ישיבה כפריות ומוצלות

טבע ביחיעם - הכי מיוחד כאן

נכון שהמיקום לטיולים הוא ממש לפי הזמנה והקיבוץ ערוך ומוכן למשפחות וילדים, אבל הכי הכי מלהיב זה מה שקורה במקום בימי שישי.... בקיבוץ יש מבשלת בירה, ובכל יום שישי עושים שם קבלת שבת עד הלילה. שותים בירה, צוחקים, ונהנים והכל באווירה קיבוצית ומול הנוף.

מבשלת בירה מקומית

מבשלת הבירה היא הכי מיוחדת עבורכם, אבל עבור הילדים שלכם בוודאי זאת תהיה הבריכה. בריכת השחייה חצי אולימפית, ולצידה בריכה לקטנטנים, הבריכה פעילה כל חודשי הקיץ ועד ספטמבר.

בריכת השחייה, פתוחה בעונת הקיץ

יוצאים לנשום אוויר בטבע ביחיעם

המקום הראשון שתפגשו, הוא כמובן מבצר יחיעם האטרקטיבי ובו שלל 'אוצרות' אותנטיים, בו מתקיימים גם סיורי עששיות ליליים. בנוסף, הגליל המערבי משופע במסלולי טיול ואטרקציות, נחל יחיעם, יישוב כליל, שביל נורמן, פארק הסלעים כיסרא, כפר ורדים, נחל בצת, נחל שרך, פארק אדמית, ראש הנקרה, מצפה מונפורט ועוד ועוד. באמת, אין סוף למסלולי הטיול והאטרקציות האזוריות, ותוסיפו לכך טיולי ג'יפים, מתנפחים, פיינטבול, רייזרים, קטיף, סדנאות יצירה, מסעדות גליליות משובחות וקיבלתם נופש  מווושלם.

המבצר נמצא בתחום קיבוץ יחיעם, כך שהביקור בו הוא בגדר "חובה". בביקור תתרשמו מהקירות העצומים שהיוו מגן בזמן המצור במלחמת העצמאות. זמן בניית מבצר יחיעם לא ידוע במדויק ומעריכים שהיה חלק מ"מבצר המלך" במעיליא. את המבצר כבש והרס הסולטן הממלוכי בייברס, ורוב המבנים הם מתקופתו של ד’אהר אל-עמר, שייח' בדווי שהשתלט על הגליל בשנות ה- 60 של המאה ה- 18.

מבצע יחיעם

אל-עמר בנה חומות חדשות, חפר סביב המבצר ואף בנה מגדלים חדשים. הביקור בגן הלאומי ממחיש את מאבק אנשי קיבוץ יחיעם במלחמת העצמאות בעזרת שיחזור עמדות לוחמי תש"ח. אל

אולי יעניין אתכם גם

מדורים