ט"ו באב: 10 צימרים רומנטים

בכל שנה, בחמישה עשר בחודש אב חוגגים את ט"ו באב, חג של אהבה ופיוס למרות החום הכבד של אמצע הקיץ. בואו נודה שזו הזדמנות מעולה לבילוי זוגי ורומנטי בצימר מפנק עם בריכה פרטית או ג'קוזי צמוד. קבלו את ההמלצות הרומנטיות שלנו.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 21/12/2022

נוף 10

רק ממצוק ההר בישוב אמירים ניתן לראות את הנוף המרשים שניבט סביב, במתחם הסוויטות נוף 10 תוכלו להתבודד עם פרטיות מלאה באחת מהסוויטות או בבקתות העץ הניצבות בקו ראשון אל הנוף. הסוויטות מאובזרות ברמה גבוהה וכוללת ג'קוזי בו תוכלו להתפנק עם בקבוק היין שתקבלו בחדר.

לא רק הנוף 10

הכפר הסקנדינבי

על צלע ההר, 6 בקתות עץ כפריות הממוקמות בלב היער כשרק העצים רואים אתכם. לכל בקתה מרפסת פרטית עם ג'קוזי מקורה, מטבחון קטן וגישה ישירה אל קרחות היער המהוות מיקום מושלם לכוס יין אחה"צ. המתחם של הכפר הסקנדינבי כולל בריכת שחיה להתרעננות.

 ג'קוזי פרטי במרפסת

גם הבריכה בפרטיות מוחלטת, הכפר הסקנדינבי

 הטירה של איזבלה

במבנה הלקוח מהאגדות ובמרחק נגיעה מחוף הכנרת, הטירה של איזבלה מציעה סוויטות קלאסיות ומעוצבות לאירוח זוגות בלבד.  שלוש סוויטות רומנטיות במיוחד שיכניסו אתכם לאווירה קסומה כמו מסיפורי האגדות. העיצוב מרשים ורמת האבזור גבוהה ומוקפדת.

כמו מהאגדות, הטירה של איזבלה

אחוזה בגליל

באווירה גלילית במיוחד תוכלו לנפוש במערות האבן הרומנטיות של אחוזה בגליל, מתחם הכולל בריכת שחיה מרווחת, בריכת זרמים מחוממת, וכל זה מול נופי הגליל הירוקים.

רומנטיקה בגליל

בקתות אודם השני  

חמש בקתות באווירה כפרית הממוקמות במתחם עם בריכת שחיה חדשה ומעוצבת שיש בה ג'קוזי פנימי וחדר ספא הכולל סאונה רטובה ויבשה. במתחם אודם השני פינות מוצלות עם ערסלים ואפשרות להזמין מגוון עיסויים לחדר.

בקתות אודם השני

דרור בתבור

בכפר קיש שבגליל, מתחם הצימרים דרור בתבור מציג 3 בקתות עץ הניצבות על מדשאה רחבת ידיים וירוקה, בריכת שחיה ואפשרות להזמין מגוון עיסויים מפנקים לחדר.

דרור בתבור, צילום ארנולד בר

גבעת עדן

שתי סוויטות אירוח הנמצאות בגבעת אבני שבקרבת הכנרת, בכל סוויטה גקו'זי עגול, מרפסת פרטית ובריכת שחיה במתחם המיועדת לאורחים בלבד. במתחם גבעת עדן לובי הכולל משחקים שולחן ובליארד.

בקרבת הכנרת, גבעת עדן

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים