למרות עומס החום: צימרים עם בריזה

חם, לח ודביק. זה לא עושה חשק לצאת מהסלון הממוזג, אבל מאידך מדובר בחופש הגדול! זמן הטיולים והנופשים. כדי שלא תצטרכו לוותר על החוויה ותמשיכו ליהנות בחופשה, הכנו לכם רשימת המלצות לצימרים עם בריזה נעימה גם באמצע אוגוסט.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 06/08/2015

חדרי אירוח נוף לחרמון   

בצפון רמת הגולן, בין שמורות הטבע, נמצאים חדרי האירוח הצוננים הללו, שמלבד הבריזה, מציעים באירוח נוף לחרמון לכם שפע של מסלולי טיולים ואטרקציות מגוונות. רציתם אוויר צלול ומשב רוח נעים? קבלו זאת עם אקסטרה שקט ושלווה, ארוחות טעימות ומגוונות, מתקן ברביקיו בחצר לשימושכם החופשי וחדרים מרווחים ומאובזרים כראוי.

לבחירתכם: חדרי אירוח זוגיים או סוויטות משפחתיות עם שני חדרים. בשני המקרים תזכו לטלוויזיה lcd עם חיבור ל-yes, מקרר, פינת קפה, מיקרוגל, קומקום, ארון אחסון גדול, פינת ישיבה וחיבור wifi (אינטרנט אלחוטי).

אוויר צלול מובטח גם בימי הקיץ

גולשי החרמון  

מדובר במתחם שובה לב הממוקם בנווה אטיב, וכולל תצפית לנוף מרהיב, אויר הרים צלול, וקירבה לכל אטרקציות התיירות באזור הגולן והגליל. בצימרים של גולשי החרמון חדרים זוגיים ומשפחתיים המתאימים לזוג עד ארבעה ילדים. בחצר מדשאות מטופחות, עמדות ברביקיו ופינות ישיבה, כך שלא בטוח שתמהרו להגיע לכל האטרקציות בסביבה.

מתחם שובה לה, צילום גילה אזולאי

הבית של הליוס  

הבית של הליוס מציע לכם יחידות אירוח יוקרתיות לחופשה באווירה אחרת במושב חד נס שברמת הגולן. מדובר במתחם יוקרתי שכולל ארבע יחידות אירוח אשר מעוצבות כ'אופן ספייס' בסגנון כפרי. לכל יחידה חצר פרטית עם גינה יפה ובה דק, פרגולה, ג'קוזי חיצוני ופינות ישיבה. בסוויטות עצמן יש את כל הפינוקים והציוד שתזדקקו לו וגם שלא. עוד במתחם בריכת שחייה עם ג'קוזי מובנה, מדשאה, פינות ישיבה ועוד. כמובן שלא תרצו לצאת מגן העדן הזה, אבל רק שתדעו שבמרחק 'נגיעה' יש פינות חי, מסלולי טיול, טרקטורונים, סוסים, ייקבים ועוד.

 

באווירה אחרת, צילום עינב מור 

ויש גם בריכה, צילום עינב מור

לה פאצ'ה 

שלווה באיטלקית. מתחם אירוח יוקרתי שמספק לכם שלווה איטלקית, שוב בחד נס, למרגלות הגולן. במתחם של לה פאצ'ה בריכה פרטית לכל סוויטה, אשר עטופה בגן טרופי עשיר בצמחיה, מדשאות מרווחות וכל זאת אל מול נופי הכנרת הקסומים. לכל יחידות האירוח ג'קוזי מרווח, פנימי או חיצוני, מיטה ענקית ומפנקת (2 מטר) ועוד שלל פינוקים שווים! לכל זאת תוסיפו את האפשרות להזמנת עיסויים מפנקים בחדר ותקבלו חופשה מושלמת!

 בריכה פרטית לכל סוויטה

מלון אחוזת מרום  

הכי קרוב להר החרמון מבצבץ לו מתחם בוטיק יוקרתי אירופאי ובו סוויטות ובקתות עץ טבולות ברוגע ירוק ושלווה מהפנטת. מסביב לבקתות והסוויטות גן עשיר בצמחייה ופינות ישיבה. במתחם אחוזת מרום שלל פינוקים ובהם: ארוחות בוקר עשירות ומפנקות, ספא, בריכה, חדרי טיפול ועוד. ואם אתם כבר כאן, אז מה דעתכם על ביקור קריר בחרמון, צוק מנרה, מעינות הבניאס, או בילוי בשייט קייקים, מרכז קנדה במטולה, מצודת נמרוד וטיולי ג'יפים.

מתחם בסגנון אירופאי

מילס סוויטות נופש  

אין כמו התרעננות במעיינות ומפלי מים, ואם תבקרו לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים