נוף הרים: אירוח עם אויר צלול

הדרך המתפתלת לירושלים, הנוף ההררי והירוק והאוויר הנקי העוטף את האזור כולו. מתחם האירוח נוף הרים בשואבה מציע לכם חוויה המשלבת נוף ושלווה במקום הכי רגוע שיש.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 12/08/2015

אי אפשר שלא להתרגש מהדרך שעולה לירושלים, הכביש שמספר היסטוריה מרתקת, ההרים המרהיבים המזדקרים מכל הכיוונים והאוויר הצלול שמיד שוטף את הריאות. אזור הרי ירושלים הוא זירה שופעת אטרקציות ומסלולי טיול בין היפים בארץ, פארקים וטבע המתמזגים עם מורשת וארכיאולוגיה וכמובן המוזיאונים ואתרי התרבות, המסעדות וחיי הלילה של עיר הבירה במרחק נסיעה קצרה. 

מתחם כפרי ומטופח

מתחם הנופש נוף הרים במושב שואבה הוא פנינה אמיתית בין ההרים ואידיאלי לכל מי שמחפש את השקט והשלווה הנחשקים במרתון הסוער בו אנחנו חיים, כולל הזדמנויות לשבור שגרה ולתבל את החופשה בהנאות בטיולי שטח. 

לא מכבר עבר המקום שיפוץ מאסיבי תחת ידיה של הנהלה חדשה והתוצאה היא מתחם מפנק מיועד לזוגות או למשפחות עם ילדים גדולים בלבד, זאת כדי שהרגיעה לא תופר ולו לרגע קט.

שירות חדרים ועיסוי עד לחדר

אתם מוזמנים לבחור את סגנון האירוח המבוקש מבין 12 חדרי אירוח מסוגננים וביניהם 3 סוויטות רחבות ידיים ומושקעות במיוחד. החדרים בולטים בניקיון עיצובי, מינימליזם ופשטות, גוונים בהירים מהרצפה ועד הקירות שמכניסים את אור השמש פנימה וזוהרים תחת קרניה השוטפות את המרחב.

החדרים מאובזרים במיטה זוגית, פינת אוכל, טלוויזיה, חדר רחצה ו-5 חדרים מתוכם כוללים גם חדר שינה נוסף ביחידה אחת ומתאימים כך לשני זוגות שחולקים יחידה או להורים וילדיהם הבוגרים. הסוויטות של נוף הרים מעוצבות בטאץ' מודרני אלגנטי, מיטה זוגית גדולה, ג'קוזי פינתי, מטבחון ופינת ישיבה סלונית עם מסך טלוויזיה שטוח. מעוניינים במרפסת פרטית אל הנוף? סוויטת הסטודיו כוללת גם מרפסת פתוחה.

החדרים מסוגננים ונעימים

כדאי לעדכן בעת ההזמנה על אירוע מיוחד ולהזמין מראש עיצוב חגיגי או פינוקים לפי המאורע בין אם זרי ממתקים, קישוטי פרחים בצורת לבבות על גבי המיטה או בלונים שמעטרים את החלל, פלטה של פירות טריים ומבחר עיסויים קלאסיים או אלטרנטיביים לפי הזמנה. נבחרת הטיפולים בתיאום מראש ובתוספת תשלום כוללת עיסוי שוודי להמרצת ושחרור שרירים תפוסים, עיסוי ארומאטי, שיאצו, עיסוי תאילנדי או עיסוי משולב הכולל גם עיסוי ממוקד בכפות הרגליים. 

פינות ישיבה אל הנוף

באווירה לילית

אתם בוחרים: סביבה אידיאלית לרגיעה או לטיולים

הטיפוח וההשקעה מורגשים בכל מקום ברחבי המתחם, שבילי נוי שנמתחים בין בקתות העץ משולבות האבן, מרבדי דשא ירוקים לאתנחתא ספונטאנית, ערסלים מתנדנדים תחת כיפת השמיים, מיטות שזופות הפזורות לצד בריכות נוי. אמבט ג'קוזי ספא באווירה אינטימית הוא הבריחה האולטימטיבית מחיי היומיום ואחרי כמה דקות בתוך הזרמים שפועלים מכל עבר, תרגישו בהיי מושלם.

בנוף הרים מפרגנים לחיך בהזמנת שירות חדרים אישי עד לחדר או לסוויטה עם ארוחות בוקר, צהריים או ערב מהמסעדות הכשרות בסביבה, כך שאתם אחראים על התפריט הקולינרי וההיצע מסחרר ועשיר במטעמים. 

שירות אישי ע"פ הזמנה מראש

נוף הרים שוכנת בלוקיישן מושלם לחובבי הטיולים והחיים הטובים - נקודת זינוק לחוויה רגלית, למשל, בשמורת המסרק שמעוטרת בעצי אורן, אלון מצוי, אלה ותחשוף בפניכם מערות חצובות בסלע. כמו כן, אנדרטת פורצי הדרך לירושלים ממוקמת ממש מנגד למושב ומציגה תצפית מסנוורת לעבר השפלה ומישור החוף. בשנים האחרונות ישנה פריחה באזור של מסעדות משובחות כמו הביסטרו הצרפתי מוזה בהר, הקדרה של רמה בנטף ועוד.  

דמיינו את השקט ואת האוויר 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים