חופשה במכמורת: בואי רוח ים...

צימר רוח ים במכמרות מצליח להרגיע, להשקיט ולגרום להנאה צרופה של חופשה חלומית במרחק דקות ספורות מקו הים כשרוח מערבית נושבת כאן כל חודשי השנה.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 14/02/2016

מה לא אמרו על הים? שיש בו שקיעות קסומות, בריזה נעימה ותחושות של שלווה וחופש, שמיד משתלטות על הגוף והנפש. הכל נכון, לכן אל תתפלאו, כשאנחנו ממליצים לכם להגיע בחופשה הקרובה שלכם ל'רוח ים' במכמורת. 

המקום, הסביבה והים

מתחם האירוח רוח ים במכמורת כולל שני בתי עץ מרווחים ומעוצבים בקפידה, אשר יוצרים את האווירה הנכונה - נינוחה ומרגיעה. מיקום הצימר הוא במושב מכמורת בסמוך לחוף הים ולפארק השרון הלא הוא שמורת הטבע הגדולה ביותר במרכז הארץ ובה בעלי חיים שונים כגון שועלים וציפורים. בנוסף לכך, במכמורת נמצא גם גשר הצבים, בו ניתן לצפות בצבים הרכים וכן בנוטריות ובדגי שפמנון.

בקתות האירוח, באווירה קרובה לים

חוף מכמורת הוא למעשה, מפרץ קטן שכולל חוף ים מוסדר לרחצה. לאורך החוף, נמצא "המעגן" - מעגן קטן ובו מועדון השייט מכמורת - עמק חפר. כדי להגיע אל הצימר, הממוקם בצד הצפוני של מכמורת, תוכלו לבחור במסלול הליכה אל הים דרך השביל ”הפראי" המוביל אל שמורת הטבע החופית "גדור" או הליכה של כ 7 דקות על דרך סלולה אל חוף הרחצה המוסדר של מכמורת. 

כמה דקות הליכה בדרך פראית קסומה

ומגיעים אל הים

כאן נופשים בכיף

בקתות העץ של רוח ים במכמורת כוללות שני הצימרים מעוצבים בסגנון כפרי המשתלב עם חוף הים והמרחבים הפתוחים סביב. בתפקיד מעצבת המקום ואחראית על האווירה והנגיעות האירופאיות - ז'נט פיין, בעלת המקום, אומנית מוכשרת ובעלת סטודיו לקרמיקה שנמצא במקום ובו ניתן להזמין גם סדנאות חד פעמיות בזמן הנופש. 

שני הצימרים מאובזרים ברמה גבוהה ובקפידה ובהם גם מטבחון מאובזר הכולל כירה, מקרר מיני, מיקרו, טוסטר וכלי אוכל יפיפיים עשויים קרמיקה (עבודות היד של ג'נט). המיטה הזוגית נוחה ומרווחת ופריטי הנוי הייחודיים פזורים בטוב טעם ויוצרים אווירה נעימה וחמימה. בכל אחד מהצימרים גלריית לינה לילדים (מתאים גם למבוגרים) וג'קוזי. בחצר הצימרים מקלחת חיצונית חמה, המתאימה לרגעים של חזרה מחוף הים.

חדרי השינה בבקתת ים

החצר הכפרית של בקתת רוח

עיצוב כפרי, טאץ' אירופאי

העיצוב המיוחד והאירופאי של הצימרים ושל גינת התבלינים והמרפסת הממוקמת אל מול הנוף הפראי והפתוח של הים. תוסיפו לכך את החצר ובה מיטות זולה, ערסלים ופינת מנגל וקיבלתם נופש מושלם. ועוד לא דיברנו על סדנת הקרמיקה הייחודית והחווייתית שמוצעת לכם במקום.

כיבודים ופינוקים: כל האורחים יקבלו עם הגעתם לצימר מגוון פינוקים ונשנושים בניהם: ירקות וביצים אורגנים, חלב, חמאה, ריבה, דבש, לחם, מאפה, שמן זית, חומץ, תבלינים ועוד.

נגיעות של אומנות בכל מקום

החוף ממתין מעבר לגדר

יצאנו לנשום אוויר

האמת, שעם מיקום כזה, אין צורך לצאת לשום מקום. אבל אם בכל זאת, חשקה נפשכם בטיול או באטרקציה, אז תוכלו לבקר בנחל אלכסנדר, לרכוב על סוסים, לערוך טיול רגלי על חוף הים, מסלולי טיול באופניים וגם ברכב.

אטרקציות לילדים: 'שחק אותה' שילוב של לונה ופארק ומשחקייה (מקורה), פארק חוויה ואקסטרים הדב הלבן. כדאי לבקר גם בגבינות משק יעקבס, פארק אוטופיה, פארק הדינוזאורים, מכוורת עמק חפר בקיבוץ משמרות, פינות ליטוף, טיולי ג'יפים, עתיקות ועוד ועוד.

אומנות בכל מקום

 אוהבים את הים? כנסו לרשימה המלאה של לאתר הבית 0544627126

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים