פסח 2016: האטרקציות המומלצות בחג

לדוג, לדהור על סוסים, לנסוע להרפתקה בטרקטורונים, לתור את רחבי המדבר, ליהנות ממפגש עם קנגורו או אולי לצאת לשיט בנהר הירדן? בפסח הזה יש כל כך הרבה פעילויות מאתגרות המתאימות לכל המשפחה, קבלו את המומצים שלנו לחג.

writer
מערכת Weekend תאריך פרסום: 10/04/2016

אז מה התוכניות שלכם לחג הפסח? לדוג, לדהור על סוסים, לנסוע להרפתקה בטרקטורונים, לתור את רחבי המדבר, ליהנות ממפגש עם קנגורו או אולי לצאת לשיט בנהר הירדן? בפסח הזה יש כל כך הרבה פעילויות לכל המשפחה במגוון מסחרר של סגנונות וכל שנותר זה רק לבחור את הבילוי המועדף לכל יום או לשלב בין כמה אטרקציות. יש לנו המלצה על אקשן, סדנאות יצירה וגם מקומות תיירותיים ששווים ביקור. שיהיה לכם חג שמח ופעלתני.

היכון, הכן, לנסוע למדבר

חובבי טיולי השטח, זה בשבילכם. מטיילי המדבר בערד מציעים לכם טיולים חווייתיים בג'יפים או ברכבי תום קאר בליווי מדריך מקצועי תוך כדי עצירה בנקודות תצפית מסנוורות. אפשר גם לשלב עם לינה מדברית ואפילו עצירה לתה בדואי ובקלאווה. 

איפה: בנווה זוהר
למי מתאים: למשפחות שמחפשות פעילות גדושת אדרנלין

לא רק לחובבי המדבר

תנו גז - הצפון מחכה לכם

מוזמנים לנשום אוויר צח ולהסתנוור מהצפון הפורח. בשבילי התבור מציעה טיולי תום קאר, טרקטורונים וריינג'רים באזור כפר קיש בצפון והכל בנהיגה עצמית. לאורך הדרך תעברו בנחל תבור, נחל יבניאל ורמת סירין ובתיאום מראש ניתן לשדרג את החוויה האנרגטית גם בסדנת מתופפים, ביקור במוזיאון המרציפן ועוד.

איפה: כפר קיש
למי מתאים: לחובבי השטח

בשבילי התבור

לא על הדגים לבדם - אפיקודג בפסח

אתר האטרקציות דג בכפר ביוקנעם המושבה למרגלות הכרמל מזמין אתכם להפנינג פסח עם דיג, מתנפחים, ליטוף דגים, טרמפולינה, בריכת שכשוך, כדורים מרחפים עם חץ וקשת ועוד הפתעות. כמו כן, מתחם קמפינג משפחתי והכל באווירה מלהיבה סביב חוויית הדיג.

איפה: יוקנעם המושבה
למי מתאים: למשפחות שמחפשות מגוון אטרקציות במקום אחד ולחובבי הדיג
כמה עולה: כניסה מבוגר : 30 ₪ , כניסה ילד (מגיל 2 ועד 14) : 48 ₪ - פעילויות רבות בתוספת תשלום. 

אפיקודג בפסח

חגיגה בין תנינים ומעיינות חמים

קמפינג חמת גדר משלב בין לינה בכפר האוהלים מושקע עם אוהלים מסוגים שונים שמוקם בפסח ובין פעילויות באטרקציות של האתר כמו למשל, מעיינות חמים למבוגרים, פינות ליטוף חוות תנינים, פארק דיג, פארק מים כייפי, מיני ספארי.

איפה: חמת גדר
למי מתאים: לכל מי שרוצה ללון באתר קמפינג משודרג וליהנות משלל פעילויות ואטרקציות.
כמה עולה: אוהל ל-5 נפשות – 950 שקלים.  

 כפר האוהלים בחמת גדר

מצטרפים לקרקס

שילוב מנצח בין קרקס לטבע מחכה לכם בקרקס החקלאי במושב היוגב בצפון. כאן תחוו מופעי קרקס וסדנאות קרקס שיקנו לילדים מיומנויות ג'אגלינג, כמו כן, מסע בעקבות כתב חידה, קישוטי עציץ, פינת חי עם חמורים ועיזים ננסיות ועוד. 

איפה: מושב היוגב
למתי מתאים: לכל מי שמחפש חוויית קרקס בחיק הטבע
כמה עולה:  48 ש"ח לכל אחד מעל גיל שנתיים. 

גם קרקס וגם בטבע

גן גורו - הגן הכי אוסטרלי בישראל

הפא

אולי יעניין אתכם גם

מדורים