כפר גלעדי: חופשה עם סיורים קולינרים

מלון כפר גלעדי מציע מעבר לחופשה כפרית חלומית בחיק הטבע, גם חוויה קולינרית גלילית - farm to table הכוללת סיורים ליצרנים המזון המובחרים של הגליל העליון.

writer
הדר מסלטון תאריך פרסום: 19/06/2016

קיץ 2016 בפתח, ומלון כפר גלעדי מציע חוויה קולינרית מרתקת לכל המשפחה אשר תכלול היכרות עם מגוון אטרקציות טעימות שבאיזור ותחשוף בפניהם את יצרני המזון כולל סיור במקום בו הכל התחיל. הפעילות הקולינרית תותאם להרכב המשפחתי של הנופשים, בהתאם לגילם ולהעדפותיהם האישיות.

ניחוחות של חו"ל

קצת אחרי שעוברים את ראש פינה, מרגישים שעוברים לעולם קצת אחר. ניחוחות של חו"ל עוטפות אותנו אף על פי שבכלל לא העברנו דרכון. פחות עמוס, נופי הרים ושדות וגם נוסטלגיה לימי החלוצים והמלחמות של פעם. מלון כפר גלעדי ממוקם ממש אחרי קרית שמונה, המשקיף על נוף ממכר ועוצר נשימה. אז קחו כוס יין, אנחנו מתחילים.  

קולינריה גלילית פעמיים ביום

מלון "כפר גלעדי" מגיש מדי יום ארוחת ערב עשירה הכוללת שילוב של מאכלים וארוחת בוקר גלילית בסגנון "שוק גלילי" הכוללת בופה של מגוון המאכלים הישראלים כמו: שקשוקות על כל טעמיה, עמדת פיצות, בורקסים עם תוספות על פי בקשה, וופל בלגי, חביתות, דגים ודוכנים ממיטב התוצרת החקלאית הגלילית- גלידה טבעונית על בסיס חלב קוקוס ilo, 'מוזיאון השוקולד שולמן', מכוורות שמיר, לחמים מפתיעים מהמאפייה הגלילית לחם ועוגה בקיבוץ מורן ועוד. 

אורחי המלון ירכיבו לעצמם את החופשה האולטימטיבית עבורם– שילוב של שוקולד ונופים, שילוב של יין וגבינות, או בכלל סיורים מודרכים וצעידות. 

שוק גלילי פעמיים ביום. מלון כפר גלעדי

מגוון גבינות לארוחת בוקר

הסיורים שהכי אהבתי 

סיור ביקב ומחלבות אדיר- ביקב ומחלבות אדיר תוכלו ליהנות מהטעמים הייחודיים של היינות וגבינות האיכות המופקים במקום. מרכז מבקרים אדיר ממוקם באזור תעשייה דלתון אל מול נוף כרמים משכר ומזמין אתכם ליהנות מחגיגת טעמים גלילית. 

יקב אדיר, צילום יח"צ

הנוף מושלם עם כוסית יין, יקב אדיר, צילום יח"צ

לחם ועוגה, מאפייה גלילית - מאפיה גלילית השוכנת בקיבוץ מורן בלב הגליל ומתמחה ביצור לחמי שאור טבעיים, הנאפים מדי יום, ומשווקים לכל האזור. הלחמים הנאפים במאפיה הינם טבעיים הנאפים בתנור מיוחד עם חומרי הגלים איכותיים ללא חומרים משמרים או משפרי אפיה ואינם מכילים שמרים ושמן. אל תוותרו על לחם הסלק. 

גלידה טבעונית ilo בגושרים - גלידה טבעית וטבעונית על בסיס חלב קוקוס וסירופ אגבה. הגלידה מיוצרת בעבודת יד מחומרים אורגניים (ברובם), הרעיון הוא ליצור גלידה שתהיה לא רק טעימה מאוד אלה גם טובה לגוף שלנו. בסיור נשמע את סיפורם המרגש של קרן יעקובוביץ ובעלה הצרפתי יצרני הגלידה ונטעם ממגוון הטעמים המיוחדים.

גלידה טבעונית, לא טעיתם... צילום יח"צ

מוזיאון השוקולד של שולמן בקיבוץ דפנה – סדנת שוקולד לכל גיל מקטן ועד גדול הנמשכת כ-45 דקות בהן תיהנו מהכנת שוקולד באיזו דמות שתירצו, תקבלו הסברים על תורת השוקולד ותבקרו במוזיאון השוקולד שם תיראו דמויות מוכרות, פסלים וצורות עשויות שוקולד. 

מוזיאון השוקולד של שולמן, צילום יח"צ

בין היתר, המלון מציע סיורים נוסטלגים בכפר גלעדי, בהם תצללו לעבר המסקרן והמעניין שלו ותגלו סודות שרק מקימי המקום יודעים, למשל: שביל הלולים, אתר הסליק הסודי, סיור עששיות בשעות הלילה ועוד.

לפרטים והזמנות במלון כפר גלעדי: 04-6900000

* הכתבת התארחה במלון

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים