וילות נופש בקיסריה: הריביירה האירופאית

בין העתיקות המופלאות, מול רצועת החוף מהיפות שיש, הופעות של אומנים בערבים ובתי קפה ומסעדות שמציעות תפריטים מענגים לחיך. לנפוש בקיסריה, כמו באירופה - אבל בגווני כחול לבן.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 18/07/2016

ההליכה המופלאה בין השרידים הארכיאולוגיים, הנמל הקסום, ההופעות של האומנים המובילים תחת כיפת השמיים, הדגים הטריים המוגשים בשלל וריאציות קולינריות מפתות על הצלחת – קיסריה היא כמו ריביירה אירופאית רק בטריטוריה הישראלית, נחשבת ליעד תיירותי נחשק המשלב באלגנטיות בין עבר להווה, חופים מרהיבים, מסעדות איכותיות, בוטיקים אינטימיים, מלונות, צימרים בקיסריה ווילות נופש בקיסריה שמציעים חופשה חלומית ונינוחה. יש לנו כמה המלצות שייקחו אתכם לנופש משגע בקיסריה מהאתרים שווים חייבות לראות ועד המקומות בהם כדאי להתארח. היכונו להיסחף במערבולת הזמן. 

רצועת החוף מהיפים שיש (צילום איתמר גרינברג)

חוויה היסטורית בעיר העתיקה

טיול בגן לאומי קיסריה הוא מהיפים בארץ החושף שרידים היסטוריים, ביניהם רציף הנמל העתיק של הרודס, ארמון השונית, התיאטרון הרומי, בית מרח. עתיק, בית מרזח, רחוב ביזנטי, חומות העיר הצלבנית, במת מקדש, שרידי כנסיות ועוד אוצרות מהעבר המתמזגים בתפאורה המהפנטת של הים והחופים.

כאן תוכלו ליהנות גם ממיצג אינטראקטיבי המתאר באמצעות באמצעות סרט ומפגש וירטואלי אבולוציה של העיר מהתקופה ההרודיאנית ועד ראשית הציונות ומפעל ההתיישבות של הברון רוטשילד כשנוצר מפגש מסקרן בין המבקרים עם כוכבי קיסריה לאורך ההיסטוריה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ואנימציה ממוחשבת המקימה לתחייה את המלך הורדוס, הברון רוטשילד, אוגוסטה הלנה. אטרקציה נוספת היא מגדל הזמן, שמשקיף על הנוף המסנוור של קיסריה באמצעות אנימציה ממוחשבת המציגה את המונומנטים של העיר, המבנים בעלי חשיבות ארכיטקטונית רבה.

העתיקות של קיסריה (צילום איל שפירא)

בילויים מרגשים בקיסריה

אי אפשר שלא להיכבש בקסמיו של נמל קיסריה המחודש שמביא את סצנת הבילויים השוקקת בתוך הקונטקסט ההיסטורי – חצר אומנים שוקקת עם גלריות של אמנים מתחומים שונים מגלריות ציור דרך פיסול, ויטראז' ועד עיצוב תכשיטים, עבודות יודאיקה ויצירות שונות בעבודת יד ועד בתי קפה אופנתיים ומסעדות אקסקלוסיביות רובן פונות לנוף של הים התיכון ומציעות תפריט בסגנון ים תיכוני מארוחות בוקר ועד ארוחות ערב מושקעות באווירה רומנטית המחוברת להווי המקום. כמובן שהאמפי בקיסריה הוא אטרקציה נוספת שוקקת מחוץ למתחם ובו מופיעים מיטב מאומני ישראל תחת כיפת השמיים. 

גולף והרבה סטייל

מועדון הגולף של קיסריה ייקח אתכם לזירת המשחקים והאימונים הספורטיביים של העיר. המועדון האקסקלוסיבי יוצר תחושה של חו"ל מרכבי גולף דרך אגם מלאכותי וכמובן המדשאות הירוקות רחבות הידיים, ספא וביסטרו שמציע אוכל עדכני. המועדון משתרע על פני 6,750 מטרים וכולל שני מגרשים. קחו יום כיף לגולף. 

חופים הם לפעמים געגועים

חוף הנמל בקיסריה הוא חוף ים מפורץ עתיק ומטופח בו ניתן לשכור מיטות שיזוף, שמשיות וכיסאות וכן ליהנות מגישה נוחה למסעדות, לבתי הקפה והברים השונים. באזור פועל גם מתחם החוף והאירועים "ביץ בר" וכן מועדון צלילה המציע לצוללנים המתחילים והמתקדמים הכרות מיוחדת עם פארק ארכיאולוגי תת ימי בו שפע של בעלי חיים ואוצרות מרהיבים כמובן בהדרכת וליווי מדריכי צלילה מוסמכים. 

חופשה מול הים (חופשה קיסרית)

נופש קרוב לים

קיסריה מציגה נופש יוקרתי ומפנק קרוב לים עם כל היתרונות שיש למקום היפהפה הזה ואחת מהאלטרנטיבות הפופולאריות בקרב נופשים בין אם בירח דבש, חגיגה רומנטית או חופשה משפחתית היא וילות נופש בקיסריה. בקיסריה וילות נופש מפוארות עם כל העינוגים האפשריים: ביניהן וילות נופש החושפות מבעד לחלונות הענקיים את הים ומאובזרות עד הפרט האחרון, בריכת שחייה, ג'קוזי ומטבח גדול והכל מרחק קצרצר מהים, העתיקות, הנמל ושבילי טיול כמו נחל אלכסנדר ונחל חדרה. וילה נוספת קרובה היא וילה נוף לים בזיכרון יעקב, מרחק קצר מקיסריה, גם כאן נוף לים ממיקומה על צלע הר הכוללת 4 חדרי שינה מסוגננים, מטבח גדול, בריכה, חצר מטופח והכל באזור שופע

אולי יעניין אתכם גם

מדורים