צימרים עם ארוחות בוקר בטעם של עוד

ריח של מאפים טריים, ירקות אורגנים שזה עתה נקטפו מהגינה, גבינות תוצרת בית, קינוחי בוטיק ועוד, ארוחת הבוקר בצימר כבר מזמן לא מסתכמת בסלט קצוץ ולחמניות. אספו לכם המלצות על חמישה צימרים עם ארוחת בוקר שווה במיוחד.

writer
הדר מסלטון תאריך פרסום: 05/10/2016

חמדתיה- אירוח אקולוגי עם בריכה טבעית ועצי חורש

אין כמו ארוחת בוקר אשר נקטפת ישירות מן האדמה הרכה שבבוסתן. החל מירקות ופירות הגדלים בגינה של חמדתיה ועד לגבינות, יוגורט וחלב העיזים מהמשק המקומי, תיהנו מארוחת בוקר בריאותית העשויה מ-100% רכיבים טבעיים. שפע של טעמים וריחות במקום אחד. 

מיקום: אילניה, כנרת וגליל תחתון

ארוח אקולוגי, חמדתיה

ארוחת בוקר אורגנית

אחוזת בת אורן - מלון בוטיק גלילי לזוגות בלבד

לאוהבי פינוקים בכל שעות היום, בחדר האוכל של אחוזת בת אורן, מוגשים במהלך כל שעות היום עוגות ומאפים טריים להנאת האורחים. בנוסף למכונת האספרסו ולמגוון הטעמים של תמציתי התה, צמחי התבלין ובר משקאות חופשי שיעמדו לרשות אורחי המקום. 

מיקום: נוף כנרת, גליל עליון

אחוזת בת אורן, לזוגות בלבד

חד נס 229 – שירות, נוף וחופש במקום אחד

מתחם אקולוגי עם בריכה עם מים טבעיים וארוחת בוקר תוצרת עצמית. את הארוחות של חד נס 229 אפשר להגדיר כארוחות "גורמה". התאמה אישית של המנות לסועדים, שימוש במרכיבים מקומיים החל מביצי חופש שהתרנוגולות הגמדיות מהלול הסמוך הטילו, לאסי עיזים, גרנולה, קוראסונים,  מתבלים תוצרת בית, 4 סוגי ריבות, מאפים טריים ו-3 סוגי סלטים חיים.   

מיקום: חד נס, רמת הגולן.

מתחם אקולוגי מפנק

ארוחות בהתאמה אישית

דארנא בגליל – מתחם סוויטות אלגנטיות עם נוף גלילי רומנטי

המקום בו האדם והטבע נפגשים – וארוחת הבוקר מחברת בינהם. דארנא בגליל הינו מתחם אירוח יוקרתי ששם דגש על כבוד האדם לטבע ולצומח. את ארוחת הבוקר שתקבלו בדארנא בגליל תזכרו עוד המון זמן. לא רק המגוון והכמות אלא גם את האיכות שתישאר לכם בפה. החל מחביתות מביצים טריות מהלול, ירקות מגינת הירק (ללא ריסוס), גבינות משק וריבות ביתיות, מאפים ולחמים מיוחדים הנאפים רגע לפני ועוד. 

מיקום: לבון, גליל מערבי

מפגש מושלם עם הטבע, צילום רועי חן

הכל מגידולי הגינה

חוות נחל הרועה – פרטיות ורומנטיקה בנגב 

חוויה מדברית כמו שלא הכרתם: נוף אינסופי, שקט מוחלט, אוויר נקי המרחיב את הריאות, ומעל לכל- בדידות ממכרת.

יחד עם כל זה, בחוות נחל הרועה מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר עשויה ממרכיבים אשר יוצרו במחלבה ביתית, מדיר העיזים של החווה ועוד. אורחי המקום יהנו ממיני בר הכולל שתייה קלה וחריפה, משוקולד בוטיק איכותי, פיצוחים, גבינות משק והפתעות נוספות.

מיקום: נגב מערבי

פרטיות מלאה מול נופי המדבר

גבינות מתוצרת עצמית

ניחוחות פרובנס – כשפינוק ויוקרה נפגשים

חוות הדעת מדברות בעד עצמן, אירוח מפנק במיוחד מעשה ידי איריס המארחת הכולל כיבוד עשיר 24/7 שיחכה לאורחים בחדר, מיני בר עמוס משקאות והפתעות נוספות וכמובן ארוחת בוקר עשירה הכוללת אומלטים עם תוספות שונות, סלטים טריים, מוזלי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים