לזוגות בלבד: הצימרים הכי מושלמים לסתיו

אי אפשר לתאר את השלווה האינטימית במתחמי צימרים וסוויטות לזוגות בלבד. אז אם חשקה נפשכם בנופש רומנטי ושקט במיוחד לחימום מערכת היחסים ולזמן איכות זוגי מפנק, חפשו צימרים שמיועדים לזוגות.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 07/11/2016

הטיימינג עכשיו אידיאלי, סתיו, עלי שלכת כובשים את המרחבים, הג'קוזי קורא לכם לטבילה מענגת. הנה כמה המלצות לצימרים ללא ילדים. פרגנו לעצמכם בסופ"ש שהוא רק של שניכם.

ארץ ערבה: יחד בלב המדבר

צימרים ארץ ערבה בצוקים מגשימים את כל הפנטזיות על צימרים אקסקלוסיביים בנוף בראשיתי. בלב הערבה, אל מול תפאורה מהפנטת של שמורת נחל עשוש, מחכות לכם סוויטות המתמזגות  בהרמוניה מופלאה עם המדבר ובכל אחת מהן סלון רחב ידיים, ג'קוזי זוגי, מיטה גדולה ומטבח מאובזר היטב. הדובדבן שבקצפת הוא ללא ספק בסוויטות נבחרת המרפסת הפרטית ובה בריכה מחוממת ומסביב ערסל זוגי וזוג מזרנים, כדי שתוכלו לספור כוכבים בלילה וליהנות מלגימת יין באוויר הפתוח. 

בלב המדבר, ארץ ערבה

חוות נחל הרועה: פינוק מדברי

אין כמו להתמסר להנאה הזוגית בסוויטות מבודדות. חוות נחל הרועה ברמת נגב כוללת שתי סוויטות יוקרה בה תאזינו לקולות המדבר המרגיעים, תטבלו באמבטיית ג'קוזי, תשתכשכו בבריכה מחוממת באוויר בפתוח, תנשנשו דברים טובים ותירגעו זה בזרועותיה של זו. האירוח כולל גם ארוחת בוקר עשירה המוגשת ישירות לסוויטה כך שלא תצטרכו ללכת לאף מקום. לא תרצו לחזור הביתה.

חוות נחל הרועה

ראקויה: בשיק יפני

יפן זה כאן. הצימרים הזוגיים ראקויה בעין הבשור מביאים את יפן הקטנה ללב הנגב. מדובר בצימרים שעוצבו בידי אומן לפי תורת הפאנג שוואי, בעלי ריהוט בסגנון יפני, דלתות מסורתיות, ברכות קליגרפיה, גופי תאורה מנייר אור, מיטה זוגית הנושקת לרצפה וג'קוזי רחב ידיים. ארוחת בוקר מפנקת כלולה במחיר ולהעצמת החוויה,  ניתן גם להזמין מסאז'ים מענגים לשניכם.

שיק יפני, ראקויה

מלון בוטיק וילאר: שמח באחוזת הזוגיות

מלון בוטיק וילאר בראש פינה יעניק לכם את השקט המבוקש ובסטייל. זו היא אחוזה יפהפייה לזוגות בלבד במושבה הקסומה הכוללת סוויטות ענקיות עם ג'קוזי גדול ומרפסת הפונה לנופי הצפון. במלון עצמו בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא מול ההרים וטרקלין מעוצב בסגנון אירופאי קלאסי. להרגיש חו"ל בלי להחתים דרכונים.

מלון בוטיק וילאר, צילום הילה עמית

ספאזיו: טיפולי ספא להשלמת החוויה

ספאזיו הממוקם בלב השרון מתאים לזוגות מחפשים חופשה שלווה ופסטורלית במרכז הארץ. במתחם 3 סוויטות המעוצבות בצבעים רכים וכוללות אמבט ג'קוזי מרווח, פינת קפה ומתחם ספא במתחם המציע מגוון טיפולי ספא מרגיעים ע"י אנשי מקצוע מהמובילים בתחום.

מתחם הכולל ספא

גן המלכים: להרגיש כמו מלכים

במושב הציורי אמירים תוכלו להתפנק בסוויטות מפוארות בתכנון אדריכלי "גן המלכים". כאן מחכה לכם מערכת קולנוע ביתית עם מערכת סראונד וספריית סרטים, ג'קוזי ענק הצופה לנוף המשגע, מטבח עגול שעוצב בידי אומן, מקלחון זוגי, מרפסת הפונה לנוף הכנרת מלמעלה ומכל עבר תנשמו ניחוח מבושם של צמחי תבלין ריחניים.

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים